Welke sportieve, actieve persoon (personen) gaat er samen met mij per ov en/of liftend naar Scandinavië (1 of liefst meerdere landen)? Het liefst ga ik zo’n 3 weken weg in de periode van week 29-32. Ik wil veel zien, zowel cultuur als natuur. Wie wil?
Klinkt als een leuke vakantie! Ik ben zelf ook nog nooit in Scandinavië geweest, het lijkt me een erg mooi land. Liftend is natuurlijk het avontuurlijkst om te gaan :). En als we een tent en rugzakken meenemen kunnen we nog meer van de natuur genieten.
Ik ben 25 jaar en woon ook in Eindhoven. Misschien leuk om elkaar een keer te spreken?
Ja hoor, hier nog iemand die dit een geweldig plan vindt! Ik ben wel eens in de winter in Finland geweest en wil ook wel eens weten wat er nu onder die sneeuw zit :). Ik ben trouwens 26 jaar oud en kom uit de buurt van Venlo.
Wat leuk dat jullie zo snel reageren!
Mijn plannen zijn nog niet heel concreet: wil graag met de trein en evt. Liften. Ben zeker voor camperen, maar weet uit eerdere ervaringen dat 3 weken tent, pannetjes etc meesjouwen me gaat tegenstaan, dus hostels leek me beter. Wat jullie? Nu is het natuurlijk wel zo dat als je de spullen verdeelt over meerdere mensen dat het weer scheelt.
Jullie nog ideeën/plannen?
Paul: afspreken van te voren lijkt me een goed idee!
Je plan klinkt echt super! Ik was net helemaal enthousiast en heb meteen voor de trein gekeken. Er bestaat een interrail ticket waarbij je 10 dagen kunt reizen (in 30 landen) binnen 22 dagen. Dat zou precies passen. En inderdaad, kamperen eens afwisselen met een hostel is eigenlijk wel prettig.
Heb je plaatsten waar je erg graag naar toe wilt?
Misschien is het inderdaad handig, wanneer de plannen concreet worden, eens af te spreken?
Het is het handigst om met de trein of liftend naar Kopenhagen te gaan en vanaf daar verder naar het noorden te trekken langs Gothenburg, Stockholm, Oslo en Bergen. Met daar tussen alle andere mooie bezienswaardigheden en natuur die we tegenkomen. Voor de rest wil ik niet alles al in detail uitplannen omdat het toch juist het leukste is om tijdens de vakantie te kijken wat je wil doen. Ik ben er voor om inderdaad ook hostels te gebruiken, dat is vooral in de steden een stuk praktischer.
Zelf ben ik ook vrij van 14 juli tot 12 augustus. Ik stel voor om op de vroegst mogelijke datum proberen te vertrekken, dan is het makkelijker om eventuele problemen of vertragingen op te vangen. En zijn we ook flexibeler in wanneer we weer terug gaan.
En aangezien dat al over twee weken is stel ik voor om volgend weekend in Eindhoven op de Markt af te spreken zodat we kunnen kennismaken en de nodige voorbereidingen kunnen plegen.
Hebben jullie ook al een goede backpack rugzak? Die is tijdens zo’n vakantie eigenlijk onmisbaar.
Goed zo Esther en Paul, actie en meteen knopen doorhakken? Ik kan komende vrijdagavond afspreken. Jullie ook? Is Eindhoven voor jou ook goed Esther? En ja, ik heb een goede blackpack. Tot snel, Steffie
O, jammer jammer! Ik kan vrijdagavond echt niet…
Omdat het toch al zo kortdag is zouden jullie zowieso af kunnen spreken en mij dan op de hoogte kunnen brengen?
Mogelijk kunnen we dan met z´n drieen vooraf nog een keer bij elkaar komen.
Ik heb van Steffie en Etta niks meer gehoord sinds de laatste keer dat ze in dit topic hebben gepost. Vrijdag ging ook niet door en ik weet niet of ze nog wel interesse hebben.
Mij lijkt het nog steeds leuk om te gaan, stuur maar een prive-bericht als je ook interesse hebt.
Ik heb van Steffie en Etta niks meer gehoord sinds de laatste keer dat ze in dit topic hebben gepost. Vrijdag ging ook niet door en ik weet niet of ze nog wel interesse hebben.
Mij lijkt het nog steeds leuk om te gaan, stuur maar een prive-bericht als je ook interesse hebt.