Ik ben op zoek naar iemand die met me mee wil naar Scandinavie deze zomer!! Ik ben van plan om met de trein 3 weken rond te reizen. Veel te kort natuurlijk, maar heb nu nog geen baan en denk dat ik dan maar 3 weekjes vrij kan krijgen…
Ik hou van de ongerepte natuur, van onverwachte situaties, nieuwe mensen ontmoeten. Scandinavie lijkt me schitterend, ben er nog nooit geweest. Ik ben eigenlijk nog maar 2,5 week geleden terug gekomen uit Australie, maar ik heb al zoveel zin in mijn volgende reis!!!
Dus wie (m/v) lijkt het leuk om samen met mij rond te reizen deze zomer?? Ik ben trouwens 24…
Klinkt erg spannend en leuk reizen met de trein door een onbekend land naar een dan nog onbekende bestemming.
Heb je al concrete plannen of ligt dat allemaal nog open. Scandinavie staat bij mij nog steeds op het lijstje van landen/gebieden waar ik nog eens heen wil. Misschien kunnen we ideeen uitwisselen!
Ik weet niet of je al voorzien bent, of dat je plannen misschien weer zijn gewijzigd?
Ik ben een aantal keren in Zweden geweest, maar nooit de mogelijkheid gehad om het land ‘echt’ te zien. Het lijkt mij daarom ook erg gaaf om nog eens terug te gaan en een aantal weekjes door Scandinavie te trekken. :yes:
Drie jaar geleden heb ik ook rond gereist in Zweden.
Een schitterend land, wat vooral opvalt is de grote uitgestrektheid in vergelijking met Nederland.
Een tip, deze treinreis moet je zeker gedaan hebben: De Inlandsbaan.
Deze toeristische trein rijd alleen in de zomer. Met een gangetje van 80 kph rijd je door de mooiste Zweedse landschappen. De trein stopt bij diverse mooie dorpjes. Ook bij de noordpoolcirkel stopt hij.