Travelnauts

Wie is er al eens in zee gegaan met Travelnauts?
We willen van de zomer naar Amerika.Voor het eerst een grote reis met twee kinderen.
De site ziet er prima uit, de reizen ook.
Ik ben erg benieuwd naar ervaringen van andere reizigers.

Corien

Ik heb er onze Canadareis voor volgend jaar geboekt. Uiteraard weet ik nog niet of alles ook echt in orde is, maar ik vond hun manier van werken prima. Op het eerste zicht leken ze duurder dan andere maatschappijen, maar dat was vooral omdat echt alles al in hun offerte inbegrepen was. Toen ik in detail begon te vergelijken, bleken ze (net iets) goedkoper dan de concurrentie.

Op de feitelijke organisatie van onze huwelijksreis met kinderen naar Bali valt niet veel aan te merken. Zij waren alleen ‘even’ vergeten te vertellen, ons nadrukkelijk op te wijzen dat als je in december (rond de kerst) gaat het regenseizoen is. Oftewel wij zitten nu stevig te balen in de stromende regen en geen zonnestraal te bekennen. Toch jammer als hun website en verkregen reisinformatie krijgt met zonnige foto’s met witte stranden. In onze zoektocht naar een passende reis met kinderen waren wij toch geweest met onze wens voor een warme en zonnige bestemming. Dus tja hoeveel ervaring hebben zij dan met reizen naar een bepaald land en roept het mij twijfels op of zij echt meedenken! U zult zeggen, dan moet je meer doorvragen. Ja of wellicht alles zelf uitzoeken en zelf boeken via het internet. Ik kies door deze teleurstellende ervaring voor de laatste optie!

Tot nu toe hele leuke ervaring met Travelnauts. aanvraag voor rondreis Amerika gedaan en echt super geholpen. 5 minuten aan de telefoon gezeten, zij bellen n.a.v. je aanvraag, en in detail alles doorgegeven en 2 dagen later een supermooi reisvoorstel gekregen. Dit is ook pas voor volgend jaar dus het is inventarisatie. Maar niets is teveel. Nu alleen nog praktijkervaring opdoen met ze.