Ik heb hier een keer een leuke reisgenoot gevonden voor naar Azie. Het is alweer 2 jaar geleden dat we weg gingen en nog steeds bevriend, echt super leuk! Dus ik hoop dat dit nog een keertje lukt, maar nu voor 3 weken in februari 2016 naar de VS!
Wil iemand rond diezelfde periode ook naar Noord-amerika?
Dat weet ik nog niet, ik moet mij nog verdiepen in wat de beste manier van reizen is.
Ik heb wel gezien dat een retour (nu) naar new york 450 euro is ongeveer, maar ik wil niet alleen naar New york, maar meerdere grote steden af. Reizen in Amerika is tuurlijk wel anders dan in Azie, maar heb mij er eerlijk gezegd verder nog niet in verdiept. Wat zijn jouw plannen?
Ik heb nog geen ervaring in Noord-Amerika.
Ik heb afgelopen oktober in West-Amerika gereisd (met daarna een tussenstop in New York op de terugweg).
Toen hebben we gekozen voor een auto en steeds per dag (via ebookers/booking.com een hotel/motel gezocht).
Heb toen gewoon veel van die groepsreizen bekeken en die routes een beetje gevolgd.
We hadden een ticket Ams-San Fransisco en toen Los Angeles-New York en daarna New-York Amsterdam in 1x geboekt via WTC voor 716 euro. Ben het sindsdien nog steeds nergens zo goedkoop tegen gekomen. Dus die site in de gaten houden is ook een aanrader.
Maar goed, Noord-Amerika, voor mij ook onbekend terrein! Gewoon even uitzoeken hoe of wat dus.
Heb alleen nog nooit gebackpackt als in met rugzak, treinen/bussen pakken en liften, dus dat zou voor mij een nieuwe ervaring worden mocht dat je plan zijn, maar weet niet of USA daar het meest geschikte land voor is.
Twijfel wel een beetje over februari.Qua temperatuur reis ik liever iets warmer.
Hi Lieselot, volgens bedoel je met Noord-Amerika ook West-Amerika?