Februari 2010 Noord-Amerika

Hallo!

Ik ben Susan, 19 jaar oud en ik zoek een reisgenoot! Eind januari ben ik klaar met mijn opleiding directiesecretaresse. Hierna heb ik een paar maanden geen verplichtingen. Daarom lijkt het mij erg leuk om ongeveer 2 maanden naar Noord-Amerika te gaan.

Mijn hobby’s: reizen, stappen, shoppen en sport.

Lijkt het jou leuk om mee te gaan, stuur dan een berichtje!

Groetjes,
Susan

Hoi Susan,
weet je al of de reis doorgaat? Ik ga zowiezo naar Amerika (ticket enzo al geboekt) ben er 27 januari en ga uiterlijk 11 april weer terug. Kom aan en vertrek in LA.
Ben ook 19 jaar by the way.
Groeten,
Mitchell

Hee susan!
Ik wil ongeveer in dezelfde periode als jij op reis, alleen dan wil ik heel graag naar Afrika. Dus ik vroeg me af of jij echt al hebt besloten dat je naar Noord-Amerika wilt, of dat Afrika je misschien ook wat lijkt?

Groetjes Laura (18 jaar)

Hey Susan,
Ik heb ongeveer hetzelfde idee voeg me anders ff toe [EMAIL=“gvanderkrieken@hotmail.com”]gvanderkrieken@hotmail.com

Groeten, Geoff

Heyy Susan…

Ik ben toevallig ook; Susan.
20 Jaar en kom uit Heeswijk (Brabant)

Heb jij al plannen gemaakt?
Ik wil ook graag ongeveer 3 maanden weg in Februari!

Miss kunnen we ff mailen; [EMAIL=“susan_van_schijndel@hotmail.com”]susan_van_schijndel@hotmail.com

Groetjes!!

Ik heb ook zo’n reis in gedachten, 1 a 1,5 maand, Road Trip of West-Kust (LA, San Francisco, Las Vegas, diverse National Parks daar)…maar dan voorjaar 2011…

Hi Barry,

Dacht ook aan een overstop, om de reis wat prettiger te maken. Ben aan het onderzoeken waar ik het best kan boeken rond die tijd en het lijkt erop dat Singapore airlines het goedkoopste is. Scheelt 200 euro. Moet wel checken of deze vluchten nog beschikbaar zijn. Daar zit ook een overstop bij inbegrepen en 50 % korting op hotels. Ga vrijdag naar het reisbureau om er nog eens goed naar te kijken en het te vergelijken.

Ben 2 jaar geleden ook in Austalie geweest met een overstap in Singapore, dat was erg leuk. Ben ook al eerder in Bangkok geweest ook leuk.

Dus je bent al eerder alleen op vakantie geweest. Hoe vond je dat? Ben je ook al eerder op deze manier op vakantie geweest, mensen ontmoet op deze manier?

Heb nog geen definitief akkoord van mijn werk, hoor deze week of ik twee en een halve maand kan gaan. Anders wordt het zes weken.

Hallo allemaal,
Gaan jullie plannen nog door? Ik ben namelijk van maart tot iig april in Amerika. Begin maart ben ik in Florida, dan naar Californië en half april naar NY en omgeving. Is een van jullie dezelfde tijd op Een van deze plekken? ik zou het namelijk erg leuk vinden om een stukje met iemand mee te reizen. Kort over mezelf: 18, voor een half jaar op reis en in september ga ik in Amsterdam communicatie studeren. Groetjes Linda