USA in February? Samen met jou?

Hallo! :biggrin:

Ik ben Jan, 25 jaar en heb besloten om na een half jaar gewerkt te hebben op reis te gaan naar the USA! :king: woehoe! Je vraagt je misschien af waarom? Daar heb ik niet echt een kort antwoord op… :smirk: maar ik ben nieuwsgierig geworden naar de echte ‘Amerikaan’, en wil wel eens van dichtbij bekijken hoe het land eruit ziet en hoe de mensen er daadwerkelijk zijn.

Graag zou ik in februari die kant op gaan, om daar twee weken te verblijven. New York spreekt mij erg aan, maar ik zou zeker meer van het land willen zien :hihi:

Iets meer over mijzelf: ik ben dus 25, heb de opleidingen Maatschappelijk Werk & Dienstverlening en docent Omgangskunde afgerond en ga na de zomer Psychologie studeren in Utrecht. Ben sociaal, rustig maar ook altijd in voor een gezellig uitje of een avondje op de dansvloer! :chin: Kortom, van veel markten thuis… :ninja:

Ben op zoek naar een vrouwelijke reisgenoot, omdat ik daar goede ervaringen mee heb :slight_smile: Spreekt deze oproep jouw aan? Laat dan een berichtje achter :wink: en dan hopelijk tot snel!

gr.
Jan :USA: