Travel companionship gezocht!!

hallo allemaal, ik ben op zoek naar mensen (vanaf 18jr tot 50jr) * ben zelf begin 30* die zin hebben in leuke vakanties. Ik kan helaas bijna niet samen op vakantie met mijn vriendin gaan, dus zit er niets anders op om OF alleen te gaan, wat niet echt mijn voorkeur heeft OF mensen te zoeken die mogelijk geïnteresseerd zijn om mee te gaan.

Mijn volgende geplande reizen zijn naar USA, France, Afrika continent, Australia & New Zealand, Marocco, Japan, Azië…

Ik ben zelf al heel lang niet meer op vakantie geweest (11 jaar ofzo) en er is nog zoveel moois op aarde te zien.

Ik ben ex para commando en ex chef de cuisine uit de betere horeca. ik ben actief, hou niet van strand vakanties hoewel dagje lekker uitrusten geen probleem is hoor. lekker zwemmen, snorkelen,duiken…
ik hou van actief de natuur ingaan met encounters wilde dieren, hiken en natuur, 4x4 auto huren en zelf overal heen rijden. pretparken, wijnhuizen bezoeken (en nog belangrijker ‘PROEVEN’), de beste restaurants van het land bezoeken maar ook de lokale gewoonten meemaken en proeven,…ben voor bijna alles in zeg maar. cityhoppen,korte vakanties.

ik ben al gepensioneerd dus heb alle tijd en ben niet gebonden aan bepaalde tijden in het jaar. ga liefst buiten het hoogseizoen.

Mocht iemand mogelijk geïnteresseerd zijn kunt u contact opnemen met mijn. Laten we mekaar eerst beter kennen, emailen/ chatten, mogelijk afspreken. alles vrijblijvend en met respect.