Ik ga nu voor het eerst naar vietnam
heb nog wat travel cheques in euro’s over van de vorige reis alleen ik gebruik ze alleen voor nood kan ik ze daar zonder problemen in leveren
Ron
Ik ga nu voor het eerst naar vietnam
heb nog wat travel cheques in euro’s over van de vorige reis alleen ik gebruik ze alleen voor nood kan ik ze daar zonder problemen in leveren
Ron
bij mij ging het niet zo makkelijk; de handtekening die je zet wordt uiteraard vergeleken met de andere, maar ook met die in je paspoort! En daar zijn ze heel erg streng in!! Mijn handtekening varieert nog wel eens. Ik schrijf altijd eerst een G, vervolgens komt er wat gekrabbel achteraan. De ene keer begint dat gekrabbel half in de G, de andere keer net erna. En dat kan natuurlijk niet!!! Het is ervoor, of erna. Uiteindelijk heb ik in het hotel eerst een selectie gemaakt met handtekeningen met gekrabbel ervoor, en erna. Uurtje die handtekening geoefend, ingewisseld. Later hetzelfde met een ander setje. Dit is allemaal geen probleem als je strak dezelfde handtekening kan zetten.
In India had ik hier helemaal geen last van. Ben benieuwd of ik de enige ben met dit probleem. Pinnen kan (zeker in de grote steden) nagenoeg overal. Soms een bepaalde pinautomaat niet, maar dan is er iets verderop wel eentje te vinden.
Veel succes in ieder geval.