Hooi!
Mijn naam is Shuul en ik ben 21 jaar.
Ik ben in juli klaar met afstuderen en wil daarna heel graag voor het eerst gaan backpacken Ik wil tussen september en november vanaf Moskou de Transmongolië express pakken naar Beijing en via de grote steden van China dan doorreizen naar Thailand, waar ik een maandje wil rondreizen en vervolgens door naar Australië en Nieuw-Zeeland voor een aantal maanden.
Voor deze reis ben ik op zoek naar een leuke, gezellige, spontane reisgenoot (m/v) tussen de 20 en 30 jaar. Ik hou erg van cultuur, natuur en avontuur en natuurlijk veel gezelligheid en feestjes. Een exacte vertrekdatum heb ik nog niet dus dat valt helemaal te overleggen. Heb je ongeveer dezelfde plannen en lijkt het je leuk om (een deel) samen te reizen dan hoor ik je graag, zodat we kunnen kijken of het klikt en samen de reis kunnen uitstippelen!
Ik heb bijna dezelfde plannen! Het liefst wil ik eind augustus/ begin september met de transmongolie express (ivm met de kou niet veel later) en daarna door reizen naar zuidoost Azie en eventueel Australie. Het lijkt mij leuk om voornamelijk voor de transmongolie express een reismaatje te hebben.
Ik ben Leah, 18 jaar, en doe dit jaar vwo examen. Geen 20 dus, zoals je aangeeft te zoeken, maar toch zou ik het leuk vinden om contact op te nemen!
Ik ben in juli ook klaar met afstuderen (met een klein beetje pech in begin november). Mijn idee was om naar Australië te vliegen en vanuit daar door te reizen naar Zuid Oost Azië. Maar ik ben vrij open qua plannen en de Trans Mongolië Express lijkt mij ook heel erg leuk. Zelf hou ik ook niet van alleen reizen (daarom reageer ik ook en vind ik reizen met 1 of meerdere personen veel leuker. Even iets over mezelf: mijn naam is Frank en ik ben 24 jaar. Ik woon in de buurt Leiden en hou wel van een goed feestje op zijn tijd, maar ik hou er ook van om tijdens het reizen de natuur en de cultuur te ontdekken. Als je geïnteresseerd bent hoor ik graag iets van je.
Heey Leah!
Wat leuk dat je ongeveer dezelfde plannen hebt! Ik was laatst op de vakantiebeurs en daar raadde ze ook begin September voor de TME aan omdat de temperatuur daarna flink kan dalen… en aangezien ik geen held ben in de kou is dan misschien wel een goede optie. Welke landen zou je daarna verder in ZO Azië willen bezoeken? Of wil je ook alleen Thailand bezoeken? Dan zouden we misschien wel een deel samen kunnen.
Leeftijd is opzich geen probleem, dat het klinkt is belangrijker!
Haha ja, ik hou ook niet zo van die kou, dus liever september! Vanuit beiijng wil ik naar shanghai, daarna meer naar het oosten (oud tibet) en dan naar vietnam, laos, cambodja en thailand sowieso. De filipijnen lijken mij ook echt gaaf, maar is wel weer een beetje een uitweg. Als ik dan nog tijd (en geld) over heb wil ik door naar australie & nieuw zeeland.
Lijkt me leuk om contact op te nemen, heb je facebook ?
Hey Sjuul. Zoals je misschien al gelezen hebt. Ik heb een tof boek uitgebracht over deze waanzinnig gave treinreis. Wij hebben hem op het koudste punt gepakt. Trans Siberie In siberische kou…en dat was het!!Brrrr mijn reis duurde toendertijd 3 maanden. Ik ben afgelopen jaren in Nepal en New Zealand geweest. Verder in Thailand, Vietnam Laos, Maleisie Filippijnen Australie Peru China/Tibet, Cambodja,uiteraard Rusland (homestays aan gedaan zodat je de cultuur goed op kan snuiven) en uiteraard het machtige Mongolie. Als je interesse hebt. Kijk even op mijn site.www.debpacker.nl Als je een boek zou willen kan ik korting regelen en …gesigneerde versie:-) aantrekkelijk toch? Haha. Sowieso een waanzinnige reis gewenst jullie!
Updated - - -
Hi Frank. Heb een leuk boek uitgebracht over deze reis. Mocht je interesse hebben. Zie www.debpacker.nl verder heb ik een reactie bij Shuul geplaatst! Goeie reis alvast. Strakke plannen!