Transfer kosten in Thailand??

Beste Thailand reizigers,

Graag doe ik een beroep op jullie ervaringen in Thailand.

Binnenkort gaan mijn vriend in ik naar Thailand en momenteel staat er een reis in optie op het reisbureau. Hierin zijn ook een aantal prive transfers gepland.

Graag jullie mening of we deze van te voren zullen boeken of ter plaatse zullen regelen? En als we het ter plaatse regelen hoe en wat zijn de prijzen?

• Vliegveld Bangkok naar hotel, hiervoor rekent de reisorganisatie 21 Euro pp (42 in totaal)
  • Hotel Bangkok naar Koh Samet, hiervoor rekent de reisorganisatie 52 Euro pp (104 in totaal) dit is wel inclusief de overtocht naar het eiland.

Ik hoor 't graag!

:wereld:

vliegveld BKK naar centrum 300@400 Baht ( 10€ ) met taxi ,maakt niet uit met hoeveel personen ; dus jullie reisbureau is wel erg duur .

Thailand is perfect en makkelijk te bereizen op eigen houtje , het openbaar vervoer is perfect in orde !

Taxi van vliegveld naar centrum bkk kost gemiddeld rond de 500 baht dus die 42 euro is echt veel te duur als je hotel In het centrum van bkk ligt als je zegt waar je hotel ligt dan kunnen we wat meer zeggen

Het hotel in bangkok heeft het volgende adres:

Narai Hotel Address : 222 Silom Road , Bangrak, Bangkok , 10500 Thailand

En van Bangkok naar Koh Samet is ong. 3,5 uur heb ik begrepen. Welke vervoersmogelijkheden zijn hier naast de prive transfer van 104 euro enkele reis?

10 euro is de prijs naar BKK city ! Gelijksvloers op de luchthaven !:chin:

Nou zoals de meeste mensen hierboven al hebben vermeld,Je kan zelf alles prima regelen in Thailand.
Wat betreft de transfert kosten naar Koh Samet met het openbaarvervoer had ik nog het één en ander hieronder gezet.Koh Samet is makkelijk bereikbaar met bijvoorbeeld een eerste klas airco bus van Bangkok Ekamai Bus station naar Ban Phe (vertrek punt naar Koh Samet) er gaan elk uur bussen van dit busstation naar Ban Phe vanuit daar varen er regelmatig boten tussen de bootpier en het eiland Koh Samet de overtocht duurt ongeveer 35 minuten het is ook mogelijk om met een speedboot direct op het strand te worden afgezet dit kost echter wel wat meer en is aan te raden als je bijvoorbeeld al een resort hebt geboekt en met een groep reist.
Enkele rit van Bangkok naar Ban Phe met een airco tour bus is Bt 300 pp
Boottocht van Ban Phe pier naar het eiland Koh Samet Bt 150 pp
Toegangsprijs Bt 400 pp
Minivan van Khao San road(reisbureau,backpackerswijk) Bangkok naar Koh Samet kost ongeveer Bt 350 per persoon inclusief bootticket.
Prive airco auto (limousine van Bangkok naar Ban Phe Bt 3200 per enkele rit.
Prive minivan met airco van Bangkok naar Ban Phe Bt 3800 per enkele rit.

In het Narai zit ik ook. Transfer naar het vliegveld is meestal rond de 500THB

Tevens kun je nu de airportlink gebruiken, en op het eindstation neem je dan een taxi naar het hotel.
De airportlink kost 40 baht (1 euro) en de taxi ( zeg hem dat hij de meter moet aanzetten) hooguit 150 baht.

Hans.

:chin:Ik zal niet in zee gaan met dit voorstel van je reisburo gewoon een Vliegticket boeken en alles ter plaatse regelen
:thailand::cambodia: