Transavia.com of charter naar Rhodos?

Hallo!

Ik ga over een aantal weekjes een weekje op vakantie naar Rhodos en vlieg met Transavia. Nu heb ik van het reisbureau een voorlopig vluchtschema gekregen maar de tijden wijken ontzettend af van de vluchten die op transavia.com worden aangeboden. Is het zo dat er een apart (charter) transavia toestel wordt ingezet of worden er stoelen ingekocht op de lijndienst van Transavia.com en krijg ik nog een gigantische tijdswijziging door?
Hopelijk weet iemand dit want baal nu wel van een dag minder op Rhodos :thumbsdown:

Ps: bij het reisbureau wisten ze het niet…

Dutchy… Wat vreemd dat ze het op het reisburo niet wisten… De tijden op transavia.com zijn helaas niet altijd volledig… Hier staan geen vluchten op die door een touroperator ingekocht is. Zo heeft bijvoorbeeld Oad/Hotelplan vaak een eigen vlucht welke niet op transavia.com staat. Zo ook mijn eigen vlucht helaas… :frowning:

Evengoed wens ik je een fijne vakantie!

Bedankt voor je reactie! In mijn geval is dat goed nieuws. Als het de tijden van transavia.com zijn, ga ik 's ochtends vroeg alweer terug. :slight_smile:

Hou er wel nog even rekening mee dat het ook een combi kan zijn… Ik ga heen met een tijd die er niet op staat… terug op een tijd die er wel staat…