Tours en activiteiten

Ik zou graag van degene die ervaring hebben met camper in NZ,willen weten hoe hun de tours en activiteiten boeken.

Wij hebben alleen ervaring met hostels en daar wordt altijd vanalles aangeboden aan tours en trips,ook bij de busreis (bijv.straytravel worden
deze tours of activiteiten ook aangeboden.

Hoe doe je dat als je met een camper bent…?

Ik ben net Amerika doorgeweest met een bus, en wat we daar deden kun je ook in Nieuw-Zeeland doen.
In het dorp eerst even de VVV bezoeken en daar de folders opppikken. De Information Centers in NZ boeken ook vaak met plezier de trips voor je, voor zover ik ervaren heb.
Oh, en vaak bieden ze ook gratis internetcomputers aan voor bijvoorbeeld een half uur, dat kan natuurlijk ook ;-).

Veel plezier! :wereld:

Hallo,

Er zijn inderdaad onderweg van die VVV te vinden maar daarnaast zijn er ook veel campings die bij de receptie veel info hebben en die ook tours voor je kunnen boeken.

Ja, bij iedere camping duiken we bij aankomst even het rek met folders in en vinden altijd wel wat leuks.
Verder kun je vooraf thuis al leuke dingen opzoeken via internet, en er om vragen bij de campingreceptie.

En er zijn ook in ieder stadje wel bookingoffices of Touristinfo’s.

En nogmaals, vind je niks, vraag het gewoon bij de camping, of in een cafe of iets dergelijks. En als laatste redmiddel hebben we nog Google…!!

En bij de wc’s, de wasmachines, de afwas…
Genoeg andere bezoekers op zo’n camping natuurlijk! :smiley: