Camper huren, wie heeft tips/ervaring

Hallo,

Eind dit jaar (september/oktober) wil ik graag voor een aantal weken naar Nz. Rondreizen met een camper lijkt me dan het meest geschikt. Maar hoe vind je een goede huurcamper. Ik heb al veel sites bekeken maar kan wel wat advies gebruiken.

Dus wie ervaringen heeft met het huren van een camper, ik hoor het graag.

Groetjes Wendy

Hey Kaatje,
Heb je al wat info ingewonnen? Wij zitten nu8 in Zuid Amerika en vliegen volgende week naar NZ. Als je tips hebt waar je goedkoop een camper/ van te huren horen wij het graag!
Groetjes,
Eef en Eef

Hallo,

Wij zitten momenteel in NZ en hebben een camper gekocht van een andere backpacker in Christchurch.
Om een van te kopen en verkopen moet je echter een paar dagen voor en na je reis uittrekken, dus als je de tijd niet hebt, kan je ook eentje huren.

We zien heel vaak omgebouwde monovolumes (mini campervans, ook alle gerief inclusief) rondrijden van Wicked, Jucy rentals en Spaceship. Van de “spaceships” weet ik dat ze een DVD-speler aan boord hebben en op verschillende plekken in NZ een DVD-omruil-station hebben. Die service is gratis, dus dat is wel leuk!

Als je een grotere camper wil, check dan Kea, Apollo, Maui.

Misschien met deze namen googletje doen om een idee te krijgen van de prijzen?

Goeie tip als je wil kamperen: vraag bij aankomst de brochures van de DOC-campsites op het DOC kantoor of in een visitor’s centre. Deze campsites zijn heel goedkoop, soms gratis, en bijna altijd op een superleuke locatie.

Wij vertrekken binnen 11 dagen naar NZ en hebben ook een camper gehuurd.
Maar we zijn niet bij de traditionele camperbedrijven gaan aankloppen, omdat die naar mijn mening voor alles extra vragen… Ook de reclame op de wagen zie ik niet zitten.

Na veel zoekwerk ben ik terechtgekomen bij Wilderness…
Check het op het net:

kijk ook maar naar de reviews op www.rankers.co.nz

Zodra we terug zijn, laat ik je weten of het is meegevallen!!

Suc6
K