Tour Fes -> Marrakech via Erg Chebbi woestijn en Dadesvallei

hai,

binnenkort vertrekken we voor 3wkn naar Marokko. We starten in Fes (en vliegen terug vanaf Agadir).
We hebben nog niets geboekt en willen eigenlijk alles ter plekke regelen bij lokale touroperators.

Nu vraag ik me af; is het mogelijk om in Fes een meerdaagse trip te boeken die via de woestijn (kamelen + overnachting woestijn) + Dadesvallei, start in Fes en eindigt in Marrakech?
Zo ja, wat kost dat dan ongeveer?

We willen liever geen auto huren dus als dit mogelijk is dan zou dat ideaal zijn aangezien we dan niet terug hoeven naar Fes (of de trip vanuit Marrakech hoeven te doen).

dank voor de hulp alvast!

Vrienden (Berbers) van mij hebben een 4x4. Zij kunnen een programmavoorstel doen. Spreek je Frans, anders kan ik wel voor je informeren. Zij spreken ook wel wat Engels, Spaans, Italiaans en hier en daar een woord Nederlands, maar schrijven is moeilijker.
Zelf heb ik een vakantiehuis in de Dadésvallei, dat ik ook verhuur.
Geef de data door en wat je wilt doen en ik informeer voor prijzen.
Groetjes,
Corine

Hai! Ik ben nu in Marokko en ik kan je reizeninmarokko.nl van harte aanbevelen.

De gids heet Moha, een hele aardige jongen van 26. Hij kan je van alles aanbieden, excursies en tours in een 4x4, vanaf elke gewenste plaats, prijzen hangen af van het aantal personen en natuurlijk het aantal dagen van de tour en wat je allemaal wilt doen.

Kijk eens op de internetsite, www.reizeninmarokko.nl, alles is mogelijk, ook kortere tours die dus niet op de site beschreven staan.

Je kunt ook emailen in het Spaans of Engels naar [EMAIL=“reizeninmarokko@hotmail.com”]reizeninmarokko@hotmail.com, voor meer informatie.

Groetjes Marleen

Klein foutje gemaakt: het emailadres moet zijn: reizeninmarokko@gmail.com

succes!

Hoi,

mijn vriend en ik hebben vorig jaar dit stukje ook gedaan, maar wij hebben het op ons eentje geregeld (met openbaar vervoer en hotels ter plaatse geboekt).
In Erg Chebbi zijn er genoeg auberges, die allemaal een kameeltocht (of tocht per 4x4) aanbieden. Dus daar moet je je zeker geen zorgen om maken.

Veel succes,
Sarah

Beste Hanneke,
Ik ben een ervaren berggids, geschoold in het opleidingscentrum voor gediplomeerd berggidsen (CFAMM). Ik ben ook de manager van www.marokko-service-reizen.nl (riesorganisatie geregistreerd in kvk in Apeldoorn) en www.morocco-travel-horizon.com (agentschap in Marrakech).
Als jullie met een erkend/geaccredeert en betrouwbaar reisagentschap willen reizen. Ik zal jullie een tourtje voorstellen met een heel schrep prijs.
voor meer informatie neem gesut contact met mij op:
contact@marokko-service-reizen.nl
contact@morocco-travel-horizon.com
+212 661 72 87 76
+212 524 37 17 87
hoop van u te horen
Abderrahim