Begin augustus wil ik samen met mijn vriendin vanuit Ouarzazate een tour maken van een aantal dagen door de woestijn.
Inmiddels heb ik contact met Fikra Travel (Redirecting...). Met een gids en een 4x4 kan je ontzettend veel ontdekken. Qua budget is het echter voordeliger om de tour gezamenlijk te doen.
Mocht je ook de woestijn willen ontdekken voor een mooie prijs en ben je geïnteresseerd de tour samen te doen hoor ik dit graag.
wat zijn precies jullie plannen? hoeveel dagen, welke route, kosten?
ik vertrek deze week naar marocco, ben er al eens geweest, maar heb wellicht zin om aan te sluiten als ik meer details weet. begin aug ben ik er nog dus dat zou mooi aansluiten.
groet mariska
Hoi Mariska,
Het is nog afwachten op beschikbaarheid maar het plan is 7 of 8 augustus te vertrekken voor 4 dagen. Kosten zijn ca 20e p.p. voor overnachtingen en eten. Het vervoer is 100e per dag.
De route komt redelijk overeen zoals Fikra de tour op de site aanbiedt. Natuurlijk is het schema flexibel doordat we hier zelf inspraak op hebben.
Groetjes, Elco
www.reisdoormarokko.nl wij zijn te vinden in Marrakech en Ouarzazate. Spreken uitstekend Nederlands en we beschikken over voldoende kennis en ervaring om ieder met onze 4x4ers rond te touren. Veel zien veel ondekken. Groetjes