Hoi allemaal,
In Augustus ben ik de hele maand in Brazilie, waarvan in de laatste drie weken al gepland heb. Nu wil ik eigenlijk heel graag van 1 Augustus (de dag dat ik aankom in Sao Paulo) tot en met 6 of 7 Augustus een tour maken, bijvoorbeeld naar de Chapada Diamantina of de Iguacu Waterfalls. Is er toevallig iemand die in deze periode ook zin heeft om zo’n tour te maken, of zijn er mensen die tips hebben voor een leuke, betaalbare excursie?
Groetjes,
Anne
Vanuit São Paulo een tour maken naar Chapada Diamantina ?
Hmmm, ben je ervan bewust dat je daarvoor eerst naar Salvador dient te vliegen ?
Ja daar ben ik me zeker van bewust
maar omdat ik er nog niet helemaal zeker van was of ik naar chapada diamantina of naar iguacu wil, heb ik maar even m’n beginpunt vermeld! Tips etc zijn altijd welkom!
Waar ga je de andere 3 weken heen?
Mijn vriend komt uit brazilie, maar studeert nu in Nederland, en we gaan samen zijn familie bezoeken en nog verder rondreizen. Waarheen precies weten we nog niet. Na de chapada diamantina ga ik naar vitoria waar z’n familie woont 
Ik snap het nog steeds niet goed… ben je echt bereid twee vluchten en twee busritten van 7 uur te maken (met het risico dat dat 4 reisdagen kost) voor een paar daagjes in de Chapada Diamantina? Kun je niet beter naar een national park in de buurt van São Paulo of Vitoria?
Daar heb je gelijk in Cecile, het is een hele tocht. Maar ik heb zoiets vergelijkbaars nog niet kunnen vinden in de buurt van Vitoria, en daar zal ik ook nog de andere 3 weken (in de buurt van) verblijven. Vandaar dat ik deze week wilde nemen om wat verder te reizen. Maar mocht je nog tips hebben voor zoiets vergelijkbaars in de buurt van Vitoria of evt. Sao Paulo is dat natuurlijk welkom!