Toppie!

heeej!! net 5 uur tjes trug uit blanes, ik mis het nu al jonges!!! Echt nie normaal…ik zal ff zegge voor diegene die nog gaan…
Europa is tophotel! Heerlijk zwembad, het eten is (meestal) okeej…en njah ze zegge da je geen herrie moet maken maar dan hadde ze ons er wel 10 x uit moge gooie :wink: maarruh…ik lees nui die berichtjes nog es na over al die discotheken waar je heen zou moete gaan maar achteraf, nu ik zze weer lees, herken ik echt alles!!
The gotcha is echt Super…wel pas rond uur of half 1 gaan, dervoor is nie zo veel te doen, nerges. Wel leuk om ff naar de proppers te lopen om te kijken wat waar te doen is…euhh…de arena, is wel leuk mar je moet er van houde, die muziek. In de grote zaal van die herrie :stuck_out_tongue: trance, darkraver enz. de R&b zaal is wel okej, alleen rotlichten mjaa…wen je wel aan :slight_smile: Arena ziet er wel heel mooi uit!
De mimos is heeeel leuke disco, gave muziek!!! Aanrader!
hmmm…najh verder hebk nie meer zo vee lte vertelle, iig voor gogo-mensen, pakket 4 is leuk!!! activiteiten hierin:
Lloret by night (kroegentocht)
Blanes kroegentocht
Beachparty (op een privestrandje gratis drinken en eten!)
Fuck off party (feesjU!)

maarruh als jullie nog wa wille wete hoor ik et wel!! groeteee linda

hey linda, weet je ook hoe lotus eruit ziet? want het staat dan wel overal samen genoemd met europa, maar het is schijnbaar toch allebei anders. dus wat weet je ervan?

kus gila

Het was zeker helemaal toppie! echt kut om weer terug te zijn in nederland!
De Gotcha! was heel erg vet en de Las Vegas ook:)
volgend jaar zeker weer daar of in Lloret, maar dan wel in een appartement :stuck_out_tongue:

Originally posted by gila@30-07-2004, 17:25:30
** hey linda, weet je ook hoe lotus eruit ziet? want het staat dan wel overal samen genoemd met europa, maar het is schijnbaar toch allebei anders. dus wat weet je ervan?

kus gila **

heej…
njah lotus is idd een apart app. dat een stukje verderop staat.
Ik ben er eik zelf nie geweest, alleen heb gehoord da et zwembad een stuk kleiner is als die van europa… Europa ziet er qua uiterlijk ook beter uit als lotus…weet verder nix van de service enz…
groetuu linda