Lotus/Europa***

ey ff paar vraagjes!
khoorde van een vriend dat er een paar hotels/appartementen smerig zijn in blanes kwa ondehoud enz. Weet iemand welke dat zijn e.o lotus/europa gewoon een goed appartementecomplex is?
Ook gelijk ff weten wie er ook in lotus/europa “verblijven”.
ik ben er van 23 Juni tot 10 Juli.
GreatinGs :slight_smile:

Lotus /europa is een goed appartement wij gaan daar dit jaar weer heen en zijn er vorig jaar ook geweest en het appartement was 1 van de redenen waarom we weer naar blanes gaan, want is gewoon genieten daaro, je mag alles zit restaurantje bij wat volop goed en goedkoop is. mag muziek zo hard als je wil geen gezeik:D
en zitten allemaal jongeren bij elkaar haast geen ouderen dus das ook wel leuk

Wat doe jy daar dan ? :stuck_out_tongue:

• je weet van wie het komt :wink:

aahh flex man :slight_smile: iscool thx he

Ik ben er dan oook. (nou vanaf 1 juli tot 11 juli) Met die andere meisje van forum Nicky (applepie)

ik dus… maar dat hadden we tog al verteld sanne!..?:cool:

Tuurlijk, maar iedereen moet het weten

Afgelopen jaar met groep van 8 personen in Europa verbleven; Prima appartementen voor de prijs, eenvoudig en schoon. Van verhalen hoor ik dat Lotus minder netjes is, dus zorg ervoor dat je in het Europa gedeelte komt (of iemand ervaring in Lotus gedeelte?). Blanes is verder ook toppie, kleiner maar daardoor gezelliger dan bijvoorbeeld Lloret, maar ook genoeg uitgaansgelegenheden (ook voor oudere jongeren 20+).

In het europa gedeelte kom je niet meer, zeker niet als je met een jongeren organisatie gaat. die zijn allemaal verplaatst naar Lotus. Alleen Sudtours heeft nog app. in Europa dus dan moet je daar boeken…

Jeroen

WWW.BLANES.STARTBEWIJS.NL

Ik zat vorig jaar toch echt in het Europa gedeelte met nog veel meer jongeren… Dus dan zou die verandering pas vanaf dit jaar gelden? En ik reisde trouwens met Gogotours.

Enige nadeel van Europa was dat er maar heel weinig warm water was. Er kon maar 1 persoon warm douchen. En soms viel de stroom uit (als je ging koken). Maar verder echt top-appartementen!

Dat Klopt, Peter Langhout zit dit jaar wel in App. Europa. Vorig jaar zaten die in App Lotus.

Jeroen

WWW.BLANES.STARTBEWIJS.NL

wie kan mij vertellen hoeveel bier er ongeveer in de koelkast in de app. past?

hahaha is dat het enige waar je je druk om maakt? :stuck_out_tongue:

Dat is niet boeiend <3
Zoveel mag jij toch niet van je mama drinken :smiley:

wat mijn moeder vind interreseert mij geen ruk :smiley:

eeehhhm ja? :stuck_out_tongue:

Noujaaa…:embarrese

Ten eerste ff hoi iedereen! Ben nieuw hier :stuck_out_tongue: :smiley:

Ik wilde even vragen of er iemand wat meer info had over appartement Lotus. Is hier al iemand geweest of niet?

Alvast bedankt!

Gr’s Arno

Lotus <3
Ook zown leuk overnachting iets (a)
Die avond had ik wel n leuke kamer ^^ :smiley:

haha maak je maar geen zorgen zo’n beetje heel blanes zit in lotus :stuck_out_tongue: