Wij gaan met zeven jongens naar Europa/Lotus van 31 juli t/m 10 Augustus en ik heb wel zin om daar wat over te praten dus als je ook in die periode gaat en je hebt zin om met met te praten, laat dan ff wat achter en dan reageer ik daar altijd op…
Informatie over dit app. zou ik ook erg fijn vinden want ik weet echt niet wat ik moet verwachten van Europa/Lotus… <_<
halloo blanes is super cool app lotus en europe zijn twee verschillende appartementen lotus is het wat rustiger en je hebt daar een kleine zwembad europa is wat gezelliger grotere zwembad en je kan daar ook internetten je heb daar wat games en je kan in de europa bar tv kijken en het is niet ver van de strand gotcha bar is the place to be je heb daar ook nederlandse eet huisjes pak is de bus en de trein naar lloret de mar of malgrat de mar kan makkelijk in lloret de mar heb je de dischotheek st tropic heeel bekent in blanes is er best gezellig ik kom daar heeeel vaak het is bijna mijn tweede thuis ik ga zelf 25 augustus voor mijn 13e keer heb je nog vragen vraag het maar gerust aan me alvast een fijne vakantie groetjes chanell
Originally posted by Leon85@09-06-2004, 11:05:44
** Hallo allemaal,
Wij gaan met zeven jongens naar Europa/Lotus van 31 juli t/m 10 Augustus en ik heb wel zin om daar wat over te praten dus als je ook in die periode gaat en je hebt zin om met met te praten, laat dan ff wat achter en dan reageer ik daar altijd op…
Informatie over dit app. zou ik ook erg fijn vinden want ik weet echt niet wat ik moet verwachten van Europa/Lotus… <_<
Bedankt en spreek je snel !!!
Leon85 **
Wij gaan dan ook lekker naar Blanes! eindelijk!!! Wij vertrekken 30 juli vanuit Eindhoven met 3 meiden…En zij kgeloof de 8 aug weer terug.
Hmmm <_< kheb nog niet zo veel goeds over Lotus gelezen maar ja wanneer zal ik daar nou te vinden zijn he??? :blink:
Nou kheb er in ieder geval toch wel echt zin in en hoe meer ik hier lees hoe meer zin ik erin ga krijgen.
Misschien da we jullie daar nog wel zien
ik kijk vanuit ons app. op app. lotus. In lotus zitten vooral veel jongeren. Maar ja, ik heb heel veel blanes ervaring wan tik kom er nu al 17 jaar en dan meestal 3 keer per jaar.
Ik ga dit jaar van 29 juli tot 29 aug. Ik zal jullie daar vast wel zien. Maar je zit wel een beetje in het na seizoen. Maar ja dat zal de pret zeker niet bederven.
Veel plezier in blanes.
Kussies Ilse
Ik ben gisteren teruggekomen van mijn vakantie in Blanes. Ik ben met rekro reizen weggeweest en heb gevlogen via rotterdam naar barcelona.
Via rekro reizen was er geen mogelijkheid om te kiezen tussen lotus en europa. Wij waren met 4-en en hadden een 3 persoonskamer geboekt. Deze hebben wij gekregen in appartement europa.
Wij hadden het appartement boven de ingang van de receptie. Het was een hoekappartement en het zag er keurig opgeruimd uit. Alleen het bad was wat beschadigd, er was wat lak vanaf ofzo…
Vanuit het balkon aan de kant van de woonkamer hadden we een mooi uizicht over het zwembad en vanaf het balkon aan de kant een van de 2 slaapkamers konden we de kermis zien.
Appartement lotus ben ik helaas niet geweest, het zag er vanaf de buitenkant iets minder mooi uit dan appartement lotus.
Ik heb foto’s van het appartement (en het uitzicht) gemaakt, als je interesse hebt stuur maar een mailtje : wappie01@hotmail.com
Wij gaan dit jaar… met 4 meiden van 18
op 19 aug tot 29aug ook naar blanes naar lotus :lol:
Hebbe er super zin in… ook al is t wat laat… maar tis iig nog super daar hoor ik!!