App. Lotus/europa 11 Juli T/m 21 Juli

Heey mensen wie zijn er in de tijd van 11 juli t/m 21 juli in App. Lotus/Europa? Wij gaan met 6 jongens van 16/17. :wink:

Vet! B) Wij met 8jongens en 4meiden van 15 t/m 24 juli naar Lotus B)
Met de bus, met Beachmasters <_< :smiley:

ik ga van 11 tot 20 juli, maar dan op camping roca! misschien zie ik je nog wel :wink:

heey master mag ik jouw msn? dan kunnen we wat meer over blanes praten :wink: groetjes chantiejj

hey blanes 2005, welke leeftijd zijn jullie ongeveer, ik ben 21 en ben van plan om dezelfde periode met beachmasters mee te gaan alleen dan met het vliegtuig denk ik, zijn jullie al vaker in blanes geweest, ik ga alleen dus wil wel graag wat in contact komen met mensen die er dezelfde periode gaan. ik heb alleen nog niet geboekt, zijn er mensen bekend met hotel pimar of stella maris. B)

heej
Appartment europa is echt heel gaaf…
wel wordt er als je aankomt uitgemaakt of je dus in europa of in lotus zit…In europa hoop ik dat je komt te zitte, das echt gweldig…een lekker zwembad, best goed eten bij het restaurant en s nachts bij thuiskomst van t uitgaan kun je lekker veel herrie maken!! hahaha er loopt maar 1 bewaker ergens rond dus als ie komt moe je wel ff oppasse, maar wij hebbe elke dag tot een uur of 8 smorgens rond liggen hangen in het app. en niemand tegen gekomen!! europa is echt relaxx…Lotus is wat minder heb ik horen zegge, maar da weet ik dus nie precies…
Veeeel plzier in Blanes!! Dit jaar wordt voor ons Malgrat!!
Daaag kus linda

Originally posted by anitabuist001@01-02-2005, 12:43:33
** hey blanes 2005, welke leeftijd zijn jullie ongeveer, ik ben 21 en ben van plan om dezelfde periode met beachmasters mee te gaan alleen dan met het vliegtuig denk ik, zijn jullie al vaker in blanes geweest, ik ga alleen dus wil wel graag wat in contact komen met mensen die er dezelfde periode gaan. ik heb alleen nog niet geboekt, zijn er mensen bekend met hotel pimar of stella maris. B) **

Er zijn dan 5 jongens 19… 2 jongens 18 en 1tje 17…
De 4 meiden zijn dan 17…

(maybe gaan er nog 2 jongens van 18 mee…)

Van onze groep ben ik de enige die al een keer in Blanes is geweest, maar dat is al 5½ jaar geleden en er is in de tussentijd heel wat verandert…

heeeey mensen! :smiley:
ik ga met 3 meiden naar Lotus/Europa
datum: 8 aug. 2005 t/m 18 aug …
voeg me ff toe als je dan ook rond die periode gaat!
o_3ll3s@hotmail.com

sun_lady :wink:

Ik ga ook met 3 vriendinnen (eentje is 18, ik ben 19 en de andere twee zijn 21) van 11 t/m 21 juli naar Blanes, ook naar Lotus/Europa. Heb er zin in :D.

Originally posted by SweetMiss@17-05-2005, 21:31:44
** Ik ga ook met 3 vriendinnen (eentje is 18, ik ben 19 en de andere twee zijn 21) van 11 t/m 21 juli naar Blanes, ook naar Lotus/Europa. Heb er zin in :D. **

gezellig B)

Originally posted by Bart (dj Mimos)@18-05-2005, 13:31:38
** gezellig B) **

Wie weet komen we je nog tegen :wink:

B) Wij gaan van 15 tot 25 juli naar appartement in Nautilus (met 5 jongens)

Originally posted by Meneertje_erik@18-05-2005, 16:19:38
** B) Wij gaan van 15 tot 25 juli naar appartement in Nautilus (met 5 jongens) **

De gebruikelijke vraag : FOTO ! :smiley:

euhm foto heb ik niet alleen hele oude maja;)

Oude foto of niet !

Wy willen FOTO :smiley:

haha doe k nog wel eens een x;) maare weet ook niet hoe dat moet dusja;)

http://reentje0.tripod.com/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/methaaitje.jpg

Dit zijn de foto’s van ons;)
De eerste is btje groot of de 2e klein net hoe je ut bekijk :stuck_out_tongue:

http://reentje0.tripod.com/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/.pond/haitje2.jpg.w300h205.jpg

Originally posted by master1988@30-05-2005, 18:38:34
** haha doe k nog wel eens een x;) maare weet ook niet hoe dat moet dusja;) **

winkelwagentje_@hotmail.com

Voeg toe :slight_smile:

Mneertje erik ! Voeg mij ook maar ff toe :stuck_out_tongue:

nog meer mensen?

18 t/m 28 juli in app Lotus/Europa B)

5 mannen van rond de 18