topic.

Hoi! Ik ben Inez Dekker
Ik ben 18 jaar en wil erg graag werken als animator, het liefst in turkije. Ik studeer momenteel HBO verpleegkunde in Leeuwarden. maar ben erg toe aan een tussen jaar. een jaar datgene doen wat ik leuk vind.
Een vragenlijstje over mezelf:

• Reizen, vakantie of emigratie? Vakantie
  • Verliefd, verloofd, verloren? Geen van de drie.
  • Welke landen heb je al bezocht? Nederland, Belgie, Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk, Italië, Griekenland en Turkije.
  • Welke landen staan bovenaan je lijstje om nog te bezoeken? Indonesië, Hawaii en Amerika.
  • Naar welk land wil je nooit meer? Nederland, haha
  • Wat is het vreemdste souvenir dat je ooit hebt meegenomen? Een porseleinen zeehond.
  • Wat is het leukste dat je in het buitenland hebt meegemaakt? Stappen en meedoen in animatieteams.
  • Wat is het ergste dat je in het buitenland hebt meegemaakt? achternagezeten worden door vieze mannen.
  • Mijn favoriete luchtvaartmaatschappij is… Alleen nog met transavia gevlogen, dus geen keuze mogelijk.
  • Mijn favoriete luchthaven is… Schiiphol is mij tot nu toe het beste bevallen.
  • Mijn favoriete land is… Turkije
  • Mijn favoriete stad is… Antalya
  • Mijn favoriete reisorganisatie is… Oad.
  • Wat zijn je hobby’s? Gitaar spelen, dansen, zingen, zonnen, mensen leren kennen, praten, shoppen en kinderen.

Hoi Inez,welkom op wereldwijzer!
Het beste wat je kunt doen is om te solliciteren bij Nederlandse reisorganisaties die hun eigen kinderanimatie hebben. o.a. Sunrise/GoBest. Op de site van dit laatste bedrijf staan ook vacatures voor animatie.
Indien je op de bonnefooi naar Turkije gaat Inez,dan benaderd je gewoon eens alle Turkse agenten die voor de Nederlandse reisorganisaties werken.
Ik hoop voor je dat het lukt!! Als je daar woont dan heb je ook kans dat je in het winterseizoen gewoon voor ze kan blijven werken.
Indien je nog met vragen zit, dan kan je altijd een berichtje posten in het Turkijeforum of op het wonen en werken in het buitenlandforum hier op wereldwijzer!
Suc6 nog Inez!
groet,georgessiam.

Hoi Inez, welkom op wereldwijzer :smiley:

Hallo!
Bedankt voor de goede tip! Ik heb bij gobest gesolliciteerd, maar ben helaas voor dit seizoen afgewezen omdat ik geen zweminstructeur diploma bezit. Ik heb ook meerdere hotels benaderd via de mail, daar heb ik helaas nog niks van gehoord.
Heeft u toevallig nog andere tips? Om een ticket te boeken en het daar vervolgens komen zonder enige zekerheid is geen optie helaas.

Groetjes Inèz.