Tonsak Resort Ko Samet

Goedenavond Thailand-liefhebbers,

Eind november ga ik zelf eindelijk weer naar Thailand…na een bezoek aan de schoonfamilie gaan we vervolgens lekker een klein weekje relaxen op Ko Samet, een van mijn favoriete plaatsen. Normaal gesproken boeken we daar altijd ter plaatse een bungalow, maar omdat m’n ouders (68 & 61 jaar) dit jaar weer meegaan, vonden we het wel prettig om ditmaal al iets van tevoren te boeken.

Het resort waar we nu een optie op hebben is het Tonsak Resort op Had Sai Kaew (www.tonsak.com). Ik weet wel precies waar het ligt, maar ik ben niet bekend met hun bungalows. Zij hebben verschillende types bungalows, van 2200 Baht per nacht tot ik geloof zo’n 4500 Baht per nacht. Wij hebben gekozen voor de bungalows van 2200 Baht.
Heeft er iemand ervaring met het Tonsak Resort en de bungalows van 2200 Baht ?

Zo ja, ik hoor graag jullie ervaringen hierover ! Alvast bedankt !

Ik heb 3 weken geleden een aantal dagen doorgebracht in het Tonsak Resort in een bungalowtje van 2200 voor 1500 Baht (ivm laagseizoen). Sfeervol resort met vriendelijke eigenaresse. De bungalow was o.k., niet al te groot (2 persoonsbed, kast en badkamer), werkende airco, balkonnetje en er werd dagelijks schoongemaakt. Al met al een prettig verblijf.

Groeten

Hoi Roger,

Bedankt voor je antwoord !!! Had ook niet verwacht dat het een erg grote kamer zou zijn, maar we zijn toch bijna de hele dag buiten.
Als er maar een goed bed staat en als het maar schoon is…

Volgens beschrijving heeft deze kamer ook een tv ? Klopt dat ? Maakt voor mijzelf weinig uit, maar mijn vriendin is Thais en die Thai zijn natuurlijk gek op tv kijken…

Hoi Dave, TV is inderdaad aanwezig. Maar aangezien ik ook de hele dag/avond buiten heb verbleven geloof ik niet dat ik 'm aan heb gehad.
Prettige vakantie alvast.