Tips, lang verblijf op Koh Samui.

Hallo, ik ben van plan om vanaf Nov. 2 a 3 maanden te verblijven op Koh Samui.

Ik zou dan graag een appartement, bungalow of klein huisje voor 2 pers. willen huren.

Het hoeft niet heel luxe te zijn als het maar leefbaar en hygienisch is

Is het beter om gwn een appartement te boeken via 1 van de tientalle reisorganisaties daar? Of is het handiger om bijv. van een particuliere te huren?

Wanneer ben ik het voordeligst uit? En wat zijn redelijke prijzen voor bijv. een klein bungalowtje voor 2pers per maand?

p.s. het hoeft niet persee in Chaweng, het mag van mij gerust in 1 van de naastliggende plaatsjes.

Alvast bedankt.
Gr. Leonardus

In princiepe,hoe meer je kamers hebt in je bungalow,hoe meer je moet betalen,alsook de luxe.Je moet maar eens surfen op deze site!! http://www.homelidays.nl/NL-Vakantiewoningen/th/koh-samui_r20.asp misschien dat er voor u iets bij zit wat je kan bekoren?
nog veel succes met je zoektocht!!
gegroet:georgessiam:chin:

Hey, georgessiam.

Bedankt voor je reactie ik heb even gekeken.Staan leuke app. tussen maar ze passen niet echt in mij buget.

Zat zelf te denken aan ong. 500 eu. per maand. En dat dan voor een app. of bungalowtje voor 2 pers. Zoals ik al eerder had vermeld hoeft het voor mij echt niet groot of luxe te zijn. Als het maar leefbaar en hygienisch is.

Onder leefbaar en hygienisch versta ik een kleine woonruimte, keukentje, het liefst 2 slaapkamers en een (westerse badkamer/toilet).

iemand suggesties

je gaat in nov dat is op samui wel erg laagseizoen dus ik zou gewoon gaan een aantal dagen een bungalow/hotel nemen en dan een beetje rondtoeren en kijken en vragen en dan vind je zeker wat. online iets boeken en betalen voor langere tijd lijktme niets want wat als je het niet bevalt je geld krijg je niet terug.

ik zou gewoon ter plekke kijken.

Hoi,

Als je een en ander terugrekent dan kom je op ongeveer 700 Tb per dag = ongeveer 20.000 Tb per maand.
Kijk eens bij dit guesthouse. http://www.mobydick-guesthouse.com/
Ik denk dat je in de onderhandelingen voor een langere periode hier goed terecht kan. En in eerste instantie een paar dagen boeken en kijken hoe het bevalt.
Veel succes.

Auk