Goedkoop huis huren op Koh Samui (zuiden)

Hallo Thailandgangers en -bewoners,
Ik hoop 4 maanden op Koh Samui te kunnen blijven (heb een multiple entry visum) en ben op zoek naar een huis wat ik kan huren per maand in het zuiden van Koh Samui. Maximaal 200 euro per maand. Ik zoek iets in de buurt van Ton Krut. Is er toevallig ?! iemand die daar iets weet? Dat zou te gek zijn.
Ik vlieg over een uurtje naar Koh Samui en verblijf de eerste daagjes in Moom Bay Bungalows in Baan Tai (near Meanam). maar van af 19 september zoek ik echt iets.
groetjes van hanneke>>>

hallo hanneke
ik woon op koh samui in lamai.
nou voor die prijs vind je echt wel iets.
maar je wilt wel erg achteraf gaan zitten.
ik heb een leuke bungalow in lamai.
met 1 slaapkamer vrijstaand tuin enz enz.
this ook belangrijk dat je ergens veilig woont.
en toch een beetje tussen de mensen denk ik.
wil je meer info hoor ik het wel van je groetjes riekie

Hallo:wereld:,
Ik zoek een huis dat al ingericht is:was:, (liefst een beetje moderne stijl) met tuin. ik denk aan minimaal twee slaapkamers, airco, niet al te ver van het strand:vak02: af. Range tot 20.000 bath per maand eventueel voor langere periode. Ik heb mijn huis te koop staan in Nederland en als dat geregeld is kom ik linea recta naar Thailand terug, waar mijn vriendin vol smart op mij wacht.

Wie weet er iets???

Groet Hans:zon02:

tav: yuundai2011:Ik weet een prachtige woning staan(echt modern)in Hua Hin niet ver van het strand!!
Weet niet ofdat het momenteel beschikbaar is maar ik weet wel dat Somtampoepala(gebruikersnaam)je meer info kan verstrekken.
Misschien eens een pmtje sturen,dan kan hij er meer over vertellen.
Nog veel suc6
georgessiam.

1 like

Zoeken iets om te overwinteren eind 2013. Hebben gehoord over huisjes op palen in Koh Samui, prijs ongeveer € 250,- p/m Enig idee waar? Graag even mailen naar a.meulstee@gmail.com