Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een leuk guesthouse op Koh Samet, maar ik kan niet veel vinden voor een leuke prijs, het meeste is toch vrij duus.Ons max bedrag is 1750 bath per dag, heeft iemand een goede tip?
groetjes,
alexandra
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een leuk guesthouse op Koh Samet, maar ik kan niet veel vinden voor een leuke prijs, het meeste is toch vrij duus.Ons max bedrag is 1750 bath per dag, heeft iemand een goede tip?
groetjes,
alexandra
Hoi Alexandra,
Je kan eens kijken bij Samed Villa (http://www.samedvilla.com/), niet bij Had Sai Kaew, het drukste strand, maar bij Ao Phai.
Standaard bungalows vanaf 1200 Baht, afhankelijk van het seizoen.
Daarnaast hebben veel goedkopere guesthouses vaak geen website dus als je buiten het hoogseizoen gaat, kan je ook altijd ter plaatse kijken.
Hi Dave,
bedankt voor je reactie, dus jij kan Samed Villa aanraden? is het een goed hotel? Ja wij gaan in hoogseizoen, naja misschien net het einde van het hoogseizoen, begin Maart 2010, kunnen we dan ook ter plaatse kijken denk je?
hoi hoi hoi,Alexandra!!toch van plan om naar Koh Samet te gaan?goede keuze!!tot mijn spijt had ik een bungalow aan het Had Sai Kaew strand,een kamer van drie had ik 1500bath betaald,met alle nutsvoorzieningen.Het was daar heel rustig(periode september2008)tijdens de week was daar geen kat op het strand,in het weekend kan het wel druk zijn Alexandra.Over goedkoop guesthouse,tjaaaa?? Dave heeft het al vermeld,websites zijn nog niet goed ingeburgerd in Koh Samet.Je moet maar eens ffkes surfen op het adres hierboven!!groetjes:georgessiam.heb ff gekeken op www.Kohsamethotels.com
Hoi Alexandra,
Wij vonden Samed Villa echt prima. De standaard bungalows heb ik alleen van buiten gezien. Wij hadden een sea view bungalow, ik geloof voor 1900 Baht per nacht. Bungalow was erg ruim en schoon. Ontbijtbuffet was ook niks op aan te merken.
En ik vond het wel een keer lekker om niet in de drukte van Had Sai Kaew te zitten…
Het ziet er idd goed uit, iig bedankt