Tomtom opladers telefoon mp3 enzv in campers

Hoi allemaal,

Wij gaan volgend jaar 3 weken naar Canada :cheer:met een camper en ik zou graag willen weten of jullie ervaringen hebben met het voltage e.d.
Past de oplader van de TomTom in een camper? Hier stop ik hem altijd in de sigarettenaansteker. Mijn meiden gebruiken vaak hun mp3, ook een dvdspeler wil ik meenemen? Hoe werkt dit het beste. Moet ik hier aanpassingen kopen.

Ook voor mijn haarfohn en de opladers van onze mobiele telefoons?

Ik heb begrepen dat het voltage 110 is?

Graag een reaktie.

Groetjes:wereld:
mandy

Op alle laders en apparaten staat een sticker mer daarop het toegestane voltage. De meeste apparaten zijn geschikt voor 110-230 volt.

1 like

De ‘sigarettenaansteker’-plug (12V) zal hetzelfde zijn, dus de TomTom is voorzien!

Het voltage in Canada is inderdaad 115 Volt (110 is de oude standaard, net zoals het in Europa nu 230 Volt is, in plaats van 220 Volt). Volg inderdaad de aanwijzing van Schoentje (de sticker staat meestal op de adapter of waar het snoer het apparaat binnenkomt). Een föhn is niet echt een reisobject, dus wellicht niet geschikt voor een ander voltage. De andere apparaten zijn meer geschikt voor reizen, dus dikke kans dat ze geschikt zijn. Dan is het hooguit nog reisstekkers kopen!

1 like

Check even of je TomTom wel een kaart heeft voor Amerika. :wink:

1 like