Dag (aankomend) reiziger(s)!
Binnen nu en een paar dagen wil ik een ticket gaan boeken naar Nieuw-Zeeland/Australie met als stopover Tokyo. De bedoeling is daarbij dat ik 1 à 2 weken in Tokyo zal verblijven in de periode begin tot half november 2008. Het lijkt me leuk op deze manier tips te ontvangen voor dit verblijf of een gezellig persoon (M/V) te ontmoeten om daar een paar dagen mee op te trekken.
Als reiziger wil ik het liefst zoveel mogelijk zien van de plek waar ik ben, wat inhoudt:gebouwen, parken, wijken, en andere bezienswaardigheden. Een museum over schilderkunst kan bijvoorbeeld heel leuk zijn voor een dagje, maar als ik dezelfde soort musea ook in Nederland kan zien, zul je mij hier niet dagelijks vinden. Terrasjes en restaurantjes (en locale hapjes proberen)ben ik altijd wel fan van, evenals goede clubs.
Als reisgenoot zoek ik iemand die een beetje dezelfde reisambities heeft, met een gezonde babbel en een leeftijd tussen de 20 en de 30 jaar (zelf ben ik 22).Belangrijk vind ik eigen initiatieven en enthousiasme. Het is geen probleem af en toe even op te kunnen splitsen, als we andere dingen willen doen. Ook moet je niet van té veel luxe houden, want ik probeer naast veel plezier te hebben ook mijn reis zo goedkoop mogelijk te houden, door o.a. te slapen in hostels/guest houses en zelf te koken of een goedkoop, maar leuk, restaurantje te zoeken.
Zoek je ook een reismaatje of woon je in Tokyo en verveel je je ontzettend zonder Nederlanders, laat dan even een berichtje achter en vertel daarin even wat over jezelf en waarom je denkt dat we een goede reis match zijn voor Tokyo.
Groetjes, Brenda