Tokio Robot Restaurant Show

deze tip kreeg ik om te gaan bezoen, bizar als ik youtube moet geloven… Is iemand hierheen geweest en weet je dan hoeveel t zou moeten kosten en waar t zit in deze grote stad?

sara

Nog niet geweest, maar staat voor een volgend bezoek nog wel op de planning. De afgelopen reis nog wel aan gedacht, maar aangezien m’n reis niet al te fit/gezond begon zat ik even niet op deze drukte te wachten.

Ze zitten niet ver van Shinjuku Station, middenin uitgaansgebied Kabukicho. Prijs is wel recent verhoogd, nu 7.000 yen, en als je ook wat wilt eten (het is per slot van rekening een restaurant) komt er nog 1.000 yen bij voor een niet al te indrukwekkend uitziende bento. Ik zou zelf gewoon lekker van het spektakel genieten en daarna in Omoide Yokocho iets gaan eten.

Meer info op hun site: ROBOT RESTAURANT | TOKYO | shinjuku-robot.com

Top! Dank je wel wiz

Hier ben ik niet geweest maar ik ben wel een keer in een themarestaurant geweest in Tokyo dat was een kruising tussen ER en Alcatraz (weet zo ff niet meer hoe die heette) echt te bizar voor woorden daar maar superleuk om mee te maken (en het eten was superlekker).

Je komt de lift uit en dan gaat de deur alleen open als je op een verborgen knop drukt, dan gaat de deur open en komen ze gelijk naar je toe met een injectiespuit om je een “prik” te geven. Dan wordt je naar je tafel geleid, die zitten in gevangeniscellen. Dan krijg je het menu (staat er ook in het Engels op). De cocktails die ze serveren zijn te bizar voor woorden, en elke cocktail is een belevenis!! Om de zoveel tijd gaan de lichten uit en wordt er een show opgevoerd door het personeel die echt super bizar Japans is (maar je lacht je rot!). Echt een superbelevenis!

Whahaaa… Dat klinkt eng! in n lift de knop niet kunnen vinden… Een prik… De cel in… Is t veilig? Hihi

Als je er nog achter komt hoe t heet hoor ik t erg graag!:slight_smile:

Kruising tussen E.R. en Alcatraz? Dat klinkt dan toch als Alcatraz E.R. in Shibuya. Nooit geweest overigens.

Ja zo heet ie! Was niet zo ver lopen vanaf metrostation Shibuya, ligt wel in een zijstraatje. Maar dit restaurant is gewoon te bizar voor woorden (kijk maar naar foto’s op google).

@WizardofOss de volgende keer als je weer in Tokyo bent raad ik je zeker aan om er naar toe te gaan!

ik reken t toevallig net even uit maar 7.000 is 50 euro toch?! zou dat de moeite waard zijn de nl je of is t zoiets dan je na 15 minuten weer buiten staat hahaaa