Toilettas gezocht!

Hi allemaal,

Mijn huidige toilettas is uit elkaar aan het vallen van de vele reizen die hij heeft moeten doorstaan en nu ben ik dus op zoek naar een nieuwe. Mijn vraag aan jullie welke hebben jullie of raden jullie aan? Ik wil er in ieder geval één met een haak zodat ik de tas kan ophangen. En een leuke look is natuurlijk nooit verkeerd :wink:

Ik heb een saaie, maar praktische van… IKEA! (Best erg eigenlijk)

Via Wereldwijzer app

Ik wist niet eens dat ze bij Ikea toilettassen verkopen! Hahaha

Ik zag laatst bij Etos een boel toilettassen, leuk design en redelijk formaat. Ik weet echter niet of je deze toilettassen ook op kan hangen.

Een paar jaar geleden kwam ik een mooie en heel praktische tegen van Wolfskin. Een oprol toilettas met… Een haak.
Ook ik was direct verkocht door die haak, mooi en praktisch!

1 like

Ik heb wel een gehoord dat die oprol dingen als ze gevuld zijn niet zo erg meer oprollen? Is deze tas nog te koop? Heb je een foto van jouw tas?

Via Wereldwijzer app

https://www.scoutshop.nl/4003.html

Deze! Ideaal!

www.marriettevandervelde.waarbenjij.nu

1 like

O ja! Zo’n spiegeltje is ook handig! Ik ben lenzendrager, dan heb ik altijd een spiegeltje bij de hand!

Jammer dat de design altijd zo mannelijk eruit zien he?

Via Wereldwijzer app

Ja, helaas wel. Maar ach, bij mij gaat gebruiksgemak boven uiterlijk. Maar misschien dat je dit soort ook nog wel bij een buitensportzaak als de Bever ofzo zou kunnen vinden in meer vrouwelijk design. Geen idee…

www.marriettevandervelde.waarbenjij.nu

Ik zal vanavond nog wel even een foto van de tas maken, maar hij lijkt wel heel erg op deze:
http://www.jack-wolfskin.nl/uitrusting/reisaccessoires/toilettassen-handdoeken/86130-waschsalon.aspx

Haakje, spiegeltje, vakken, makkelijk oprolbaar en met een goede sluiting zodat die niet openrolt.

Toilettassen kan je bijna overal kopen, Kruitvat, Etos, DA, misschien ook bij de Jumbo/AH/Coop etc bij de afdeling douche/ verzorging spullen. Ook kunt u naar de sportwinkels gaan bij het kopen van een paar keepershandschoenen zit een toilettas bij ( zoals het merk Stanno en bij vele andere merken) U kunt dan de keepershandschoenen weggeven bvb aan de kinderen die u gaat bezoeken in Ghana.

Marcel; je hebt het bericht waarschijnlijk verkeerd begrepen. Ik ben op zoek naar een toilettas met wel wat kwaliteit. Ervaring is dat die van de Etos niet veel kwaliteit bevatten. Dus voor een toilettas van Jumbo of Coöp ben ik dan ook wat bevooroordeeld. En de toilettassen die je noemt zijn niet echt reisvaardig. In de zin van praktisch, haakje, spiegeltje, oprolbaar etc.

Via Wereldwijzer app

Ik heb 3 toilettassen die al 8 jaar meegaat en ze gaan elke vakantie mee op reis binnen/buitenland. De toilettassen zijn gewoon eenvoudige keepershandschoenen tas ( stanno ). ze zijn opvouwbaar / oprolbaar en je kan ze ophangen want er zit een lust/haakje aan.( dus goede kwaliteit ) en ze kunnen zeker nog 5 a 10 jaar mee. helaas zit er bij deze tasjes geen spiegeltje.

Maar goed u wilt een andere soort toilettas helaas kan ik u daarbij niet helpen. ( misschien wel… kijkschop en Hema en travelbags,nl of bever.nl of zalando.nl of beslist.nl of ga naar douglas .

Beste Marcel,

Ik weet waar ik moet zoeken. In deze topic vraag ik welke toilettas andere gebruikers hebben en wat hun ervaringen hiermee zijn.

Via Wereldwijzer app

Op aanraden van Marriette heb ik de toilettas van Scoutshop gekocht. Dit is inderdaad een hele praktische toilettas van goede kwaliteit, voor een hele mooie prijs! Je kunt er écht alles in kwijt. De tas heeft heel veel vakjes, ritsen en zorgt op deze manier voor overzicht. Ook kunnen in het hoofdvak dingen (zoals flessen en tubes etc) rechtop staan, wat ook overzichtelijk is.

Ik heb ook uitgebreid gekeken bij andere winkels. Je hebt hier soortgelijke toilettassen zoals die bij Scoutshop, maar deze zijn allemaal véél duurder!

1 like