Gisteren hebben wij tot onze grote vreugde nog kunnen boeken voor onze vriendengroep van 56 mensen. Omdat ik ieder jaar weer veel moeite moet doen om een groot huis te vinden wil ik jullie deze niet onthouden. Ze hebben daar dit seizoen nog mogelijkheden voor groepen. Stuur me een mailtje op als je meer wilt weten. Onder de foto vind je meer info zoals ik die heb ontvangen…
Een unieke Wintersport in Oostenrijk?
Reis je met een grote groep?
Of wil je gewoon echte sfeer proeven?
WIJ HEBBEN NOG PLAATS VOOR GROEPEN van 10 tot 60 personen!!!
Half Pension (ontbijt en 3-gangen diner!) voor 35 Euro p.p.
per dag?
Een accomodate die van alle gemakken (sauna, fitness, bar,
zonnebank, pooltafel etc.) is voorzien?
Echte service?
Een mooie en uitdagende omgeving (3Täler-gebied met 369 km
piste)?
Dit is inderdaad de website van het huis. Echter, de website is helaas niet helemaal up to date. Om de communicatie met Nederlandse aanvragers eenvoudiger te maken kan gebruik gemaakt worden van de diensten van ondergetekende als vertegenwoordiger van Bad Hopfreben.
Dus … als je wilt weten of je er terecht kunt … stuur mij een berichtje en je hebt binnen no time antwoord.
ik heb je advertentie gelezen en wil graag meer infomatie. Ik ben heel tijd geleden op wintersport geweest in oosterijk en dat was geweldig en jammer genoeg is het er niet meer van gekomen. graag wil ik leren skien en vaker op wintersport en aangezien mij vrienden niks hebben met skien. wil ik graag met een groep mee die skien ook geweldig vinden