Toerkisch Teatime 27

@ MK: was het toch een tekenbeet? Ik had dat ook, echt raar. Bij mij werdie steeds groter ook die rode vlek…

@cris
Ik wist al dat het een teek was, we hadden hem grondig met een vergrootglas bestudeerd :smiley:
Hebben ze er bij niets aan gedaan dan?

Nou… probleem was dat ik die vlek kreeg en toen gingen we naar Roemenie voor tien dagen en daarna kon ik pas naar de dokter. Er zat geen teek, er was geen beet zichtbaar… Toch heeft die kuur geholpen toen.

mk kan die kuur geen kwaad voor de baby???

Naast die zorgdingesformulier, moetje dan ook nog een reisverzekering hebben?

quote]

Ja je moet ook een reisverzekering hebben, die dekt ook ziektekosten, maar ook bijvoorbeeld als je kosten moet maken voor langer verblijf, andere vlucht, verlies en diefstal van bagage, ect… dus neem ALTIJD een reisverzekering, je wil niet weten wat een ellende je kan hebben als je er geen een hebt.

Ja, lijkt me idd ook wel slim. Maar dat regel ik meestal een dag van tevoren bij de bank.

kan toch prima, maakt niet uit waar je hem afsluit, als je het maar doet, mijn ervaring met unigara… is prima. 4 dagen je koffer kwijt…en gewoon alles gekocht wat ik nodig had…werd netjes betaald

Cool, je weet maar nooit wat er kan gebeuren!

:NETHERLAN** Feliz: 25 mei, CP, Kempervennen**

Turkije lover : - 26 mei kusadasi
Cristina: 5 juni - Eindexamenreis Side
Diamond: 6 juni - Alanya
Cynthia: 7 juni - Spanje+Portugal
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Toos: 22 juni - Turgutreis
Filiz: 24 juni - Side 8 weken
Roanna: 26 juni - Kusadasi
Crazymar: 30 juni - Marmaris
Turkije-fan - Gümbet

MK: 12 juli - uitgerekend

Fransijn: 21 juli - Side
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis
Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Fransijn: 20 oktober-Side

Turkije-Fan: november - verloven

Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN

En dan de verjaardagen nog …

28/6 Toos

25/07 Cristina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
19/10 Sevgilim
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
11/01 Dettje
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan

Belangrijkste reden om een reisverzekering af te sluiten is het onderdeel repatriering. Stel dat je daar komt te overlijden… en wat dat dan gaat kosten om je weer hier terug naar Nederland te krijgen.
Reisverzekering altijd doen!

@ MK: ik hoop toch van harte dat ik niet het loodje leg tijdens mijn vakantie…

nee dat hoopt niemand, maar weer je wel hoevaak het gebeurd…ontelbare keren…lekker onderwerp weer vind je niet…

Haha, idd!

Ben een proefexamen scheikunde aan het maken, had geen zin om te leren, dan maar zien wat ik ervan bak zonder te leren.

Ojeetje…nou als je een beetje hebt opgelet in de lessen moet het toch lukken of niet, mijn zoon heeft van zijn hele leven nog nooit geleerd voor een examen, die zei altijd ik let op in de les, ik weet het wel…de mazzelaar nog nooit ergens voor gezakt, zelfs niet voor zijn rijbewijs of bromfiets certificaat…nu nog hij is sergeant in het leger, moest hij naar de kms nou nog nooit een boek ingekeken, op het mbo hetzelfde hij kon daar per module examen doen, hij deed er 7 tegelijk, en overal een voldoende voor. Maar een 6 vond hij genoeg hoor, hij zei altijd is toch ook voldoende het gaat om het diploma en niet om mijn cijfers…hij heeft nog gelijk ook. Maar ja dat kon ik toen niet hardop zeggen toch…

Jaa, ik neem normaal ook genoegen met een voldoende en ik ben ook wat lui, maar het probleem is dat ik die 8 gemiddeld moet halen om toegelaten te worden op de Universiteit in Edinburgh. Ik sta nu 7,8 gemiddeld, dus wil dat graag ook zo houden. Beetje leren is wel handig want ik ben heeeeeeel slecht in exacte vakken als Scheikunde. Tis zoooo saaai en het boeit me absoluut niet.

Trouwens, ik zat er ook over na te denken om het leger in te gaan, lijkt me echt nog steeds geweldig. Maar dan iets bij de luchtmacht. Hoeft niet per se vliegen te zijn, iets van strategie plannen lijkt me ook heel interessant.

@cris
Verlies van een camera, koffer stuk of iets dergelijk.
Die kosten zijn relatief laag en daar kom je wel weer overheen.
Maar een lichaam overbrengen naar Nederland dat is echt niet te betalen.
Bij de wintersport bijvoorbeeld:
als je met de gipsvlucht naar huis moet
als je met een helicopter van de piste gehaald moet worden na een ongeluk
opsporingskosten, als jij na een wandeling of ski-tochtje niet meer thuis komt en dus waarschijnlijk ergens gevallen bent.

Ik werk op een assurantiekantoor, kun je het merken? :stuck_out_tongue: :lol:

nEE MK WAS NOG NIET OPGEVALLEN HOOR MEISJE…MAAR JE HEBT GROOTGELIJK OM HET HIER TE MELDEN, JE STAAT ER NOG VERSTELD VAN HOEVEEL MENSEN ZONDER REISVERZEKERING OP VAKANTIE GAAN.

Ik kan sommige mensen dus echt niet begrijpen, die bezuinigen dus 100 euro door geen verzekering te nemen, en vervolgens gebeurt er wat en dan heb je de rapen gaar…en dan maar zuchten van had ik maar…
niemand hoopt op ongein in zijn vakantie maar een ongeluk zit in een klein hoekje, nu is het natuurlijk ook wel zo dat dat soort mensen altijd geholpen worden, maar ik als ik voor mezelf praat ga nooit zonder verzekering op vakantie, dat is het zelfde als mijn man die zit dag en nacht op de weg, heeft best wel een gevaarlijk beroep, dus die heeft dus echt wel een invaliditeitsverzekering hoor, je moet er toch niet aan denken dat hij aangereden wordt door een of andere idioot en dat wij dan ons verdere leven op een houtje kunnen bijten…

Terwijl een reisverzekering helemaal niet zo duur is toch?
Sluiten jullie trouwens altijd een annuleringsverzekering af?