jezus wat een grote foto…
www. past de fotos niet aan, als ik hem plaats is het een fototje van 5x8 cm en als ik dan het doorstuur wordt hij zooooooo groot…sorry…
http://www.wereldwijzer.nl/album/data/532/thumbs/Afbeelding_096.JPG
deze moet goed zijn
Goedemorgen dames.
Nou, inderdaad Viva. Ben weer helemaal bij. :biggrin: Het is net, of dat ik gisteravond een avondje naar een cabaretvoorstelling was geweest. Ik lag in me bed nog te schudden als ik aan dacht.
Maargoed, het was leuk en gezellig toch. Even zo’n avondje lachuhhh. :lol:
Oke dames, werke, leerse en ik ga verder met met mijn ritueel en zie jullie vanavond of zo wel weer.
@Fransijn: He, wat vervelend voor je zoon. Hopenlijk komt er toch sneller een oplossing voor, want dit kan toch niet zo.
Leuk als je ook aansluiting hebt. Een dezer dagen zouden ze toch komen om je aan te sluiten, meen ik in een vorig bericht van je gelezen te hebben?
Groetjes ![]()
jajajajajaja gelukt ikke is goed !!!
fransijn…probeer een ander ziekenhuis of laat anders de assistente van de huisarts een afspraak maken, ze hebben voor artsen altijd een spoedplekje
@Viva: Nou, dat zijn echt ook leuke foto’s hoor . Mooi duidelijk ook.
![]()
ja maar mega groot…
is eigen best raar als je het plaats laat hij een kleine foto zien, en als je dan reageert is hij zo groot als een ochtendkrant
Sodeju Viva konden ze niet groter :biggrin:,ze zijn in elk geval duidelijk
@ Fransijn kijk eens op deze link
@Viva: Ik vind trouwens dat plaatje onderaan van jou op de PC, ook heel leuk. Zoiets had ik me ook al voorgesteld van jou.
:unibrow:
Zo, net ff lekker geshowerd en ga nog even koffie drinken, effe nog achter een reisje aan, en dan weer werken. Vanmiddag ook weer werkoverleg, dus kunnen weer lekker binnen zitten met dit weer. :finger: Balen!
Doei ![]()
HET IS STIL IN MIJ…niemand online…allemaal lekker in de zon
Nee helaas niet in de zon,ben aan het werk,maar heb nu niet veel meer te doen.Zal je zien dat er morgen een hoop werk komt,nou dan moeten ze maar wachten na me vakantie
Meiden Denk Aan Het Formulier E111 Voor De Zorgverzekeringspas…als Je Naar Turkije Gaat…ik Meld Het Nog Meer Weer Een Keertje…ik Heb Ze Aangevraagd.
Viva,duurt een aantal dagen he,dus dat redt ik niet meer vertrek zaterdag
Nee turkije lover, maar zou hem toch aanvragen…voor de volgende keer anders vergeet je het…
Er bestaat heel veel onduidelijkheid over de passen en het formulier…ik raad iedereen aan om even te bellen met je zorgverzekeraar, om de internationale pas aan te vragen en eventueel het E111 of Turkijeformulier…
@ Viva: mijn hele pagina is gelijk overhoop door je plaatjes. Ze zijn echt gigantish (leuk!)![]()
Naast die zorgdingesformulier, moetje dan ook nog een reisverzekering hebben?
Ik ben lekker inde tuin aahet zonnen. Mijn hoofd is al rood, zon is echt fel.
Gisteren en vandaag isset iets van zonstand 7, voort eerst dit jaar. Hijs dus scherper dan ooit, dus wie aan zijn kleurtje wil werken…
Fijne dag allemaal!
@viva
Ze hebben aardig gelachen om je ![]()
Leuke foto’s hoor! Alleen een beetje groot
Vorig jaar zat ik ook in zo’n discussie over de zorgverzekering en naar turkije gaan, maar toen ik met mijn verzekeraar belde, bleek mijn huidige pas voldoende te zijn. Een collega die in hetzelfde collectief contract zit, moest met haar zoon naar de dokter daar en alles was perfect geregeld. Ze heeft helemaal niets zelf hoeven betalen en achteraf kreeg ze thuis nog een belletje of alles naar tevredenheid was gegaan. Zij had ook niets anders dan de normale zorgpas.
Wat hebben jullie veel gekletst zeg, het is bijna niet bij te houden.
Ik ben vanmorgen bij de verloskundige geweest, het kindje is gedraaid (ligt nu dus goed) en voor de rest was alles prima.
Vanmorgen ook bij de huisarts geweest voor de teek en nu heb ik een kuurtje voor 2 weken. Uit voorzorg want op lyme zit niemand te wachten.