TTT deel 94 (100 komt in zicht)

Zo die is er vast weer…:zon02:

:NETHERLANLinda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?:NETHERLAN
:turkey:Marion: 4 juli - Side :D:TURKEY:

Filiz: 6 juli - side 4-evahh
Cynthia: 12 juli - Rome!!
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden

En dan de verjaardagen nog …

01/08 Linda

09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos

Die is er ook weer…

Zo nu ben ik ff weg…mn mail kijken!!!

@beps
Spannend hoor, wat voor soort baan is het?

Weer aan de telefoon, bij een instalatiebedrijf, voor als een ketel het niet doet enzo…
Dus de ‘helpdesk’ bij storingen

Well done!!!

hihi…

hey…

@ mk: doen!! zuid-frankrijk!! lekker!! leuk!!

@ trl ja… das dus het dillema, dat er nog niet is, aangezien ik pas een dilemma heb als ik doorben/ hij mij wil hebben
ach we zien het wel… weet niet of ik een goeie indruk gemaakt heb

ik ben op gesprek gegaan omdat ik wilde weten wat voor salaris ze boden en wat de baan inhield. behalve dus wintersport is het een super leuke baan :wink: had liever alleen maar zonvakantie gehad (ivm verschillende redenen: affiniteit, werkdruk door t jaar heen en dus idd dat schaatsen :wink: )

ach ja we gaan t zien!

Beps : bevallen : proficiat met het nieuwe deeltje en ook al aan de solli, suc6 hoor meisje hoop dat je het wordt, maarre zo houden we geen duimen meer over he:lol:
MK : tuurlijk doen, nu zijn de kids nog klein, profiteren, daarna moet je jaren in de drukke, dure periode

Goedemiddag ladies.

Ja, ik zit op te passen hier. :unibrow: De jongens kunnen zichzelf gelukkig goed vermaken met de plastic pistools van Opa. Zijn daarnet met ze naar het WC geweest en daar mochten ze een klein kadootje uit zoeken. Ach ja, zo vaak zien we ze ook niet, dus. Straks nog even met z’n allen naar de Mac en dan terug brengen.

Gefeliciteerd weer met het nieuwe deel.

@Beps: Dat lijkt me dus een super gave baan. Ik ga ook voor je duimen.

@Bloem: Ook voor jou natuurlijk.

@Damber: Da’s nie veul wat je van hem gehoord hebt. Maarja, je gaat nog een keer terug, dus kijken maar hoe hij je dan ontvangt. Ik had jullie uitnodiging ook gekregen van dat Hi5, maar ben er ook niet zo weg van. Krijg dat ook regelmatig via onze zoon en daar doe ik het ook niet. Zit al op MSN en dat vind ik wel genoeg en ook nog wel leuk.

@MK: Alweer bijna 1 jaar!! Wat gaat dat toch snel. Ik herinner me nog zo, dat we met z’n allen zo met je meeleefden toen je zwanger was en het kindje geboren was.

@Raak: Ook nog ff tijd kunnen vinden om weer mee te babbelen vandaag. Gezelli!!

@Cynthia: En… nog steeds zo druk op het werk? Heb je de offertes af kunnen krijgen vandaag?

@Trl: Oh meid, wat fijn te lezen dat alles goed is en hij/zij zo goed groeit en het hartje weer gehoord hebt. Nu proberen er van te genieten hoor! Volgende week de pretecho. Had mijn nichtje laatst ook laten doen en je zag het kindje met de duim in de mond op die 3D foto. Zo gaaf om te zien.

Meiden, ik hoor en zie Linda helemaal niet. Ook niet op msn. Hopenlijk is ze niet te ziek om even hier te komen. Lindaaaaaaaaaaa… waar ben je?

Voor Filiz schiet het nu ook lekker op. Zenuw, zenuw, zenuw. :unibrow:

Toos morgen alweer terug. :zon02:

En het beste peerd van stal natuurlijk ff niet vergeten:

**@Marion2: Meid, een hele fijne vakantie met N. en J. gewenst. Ga ervan genieten en laat je verwennen daar. Relax! :zon02: :vak01: **

Roanna: giga druk :biggrin: Ben lekker aan het boeken boeken boeken :tongue:

En dan lees ik weer even terug zie ik dat ik Viva was vergeten, terwijl zij zo druk geweest is en toch even tijd heeft gevonden om weer hier te posten.

@Viva: Ik sluit me bij de anderen aan wat betreft al dat gewerk van je. Denk ook een beetje aan jezelf meis. :kus:Natuurlijk weet ik wel, dat het moet gebeuren en het ook niet allemaal vanzelf gaat, maar een tandje lager zou wel kunnen. Zo lief ben je toch!!!

Gaat het nog steeds goed met je vader en de vogel?

@ roanna goeie upate!!

Nog 15 minuten… en dan…

WEEEEEEEEEEEEEEEEKENDDDDD

@Raak
Ga je advies opvolgen … laat me lekker al die dagen in de watten leggen.

@MK
Gefeliciteerd met de 1e verjaardag van G, een heel bijzondere dag, geniet er van.
De moeder van N. in ieder geval is gisteren de dialyse weer goed gegaan. Voor nu blijft dus de afspraak op 15 juli staan. Is voor N een stuk rustiger weggaan.

@Bloem
Nee hoor, blijf zoeken naar aantrekkelijke plaatjes, wil de vakantievreugde van de vertrekkers niet bederven :wink:

@TRL
Gelukkig voel je je weer een beetje beter na je bezoek aan de verloskundige. Nu bijna de pretecho. Lijkt me helemaal leuk, heb het zelf nooit gedaan.

@Roanna
Oppasoma vanmiddag, de kids even verwend, hoort erbij toch! Daar ben je oma voor.

Zo meiden, ikke weer gegeten, salade met div bijdingen(kaas, olijven, lauwwarme spercibonen, eendefillet gebakken…ohhh stokbrood en boter…jammmieee)
al getruusd… nu uitbuiken, hubbie nog uurtje slapen…

tot later…

ikke ook weer thuis… pffffjoooeewwww
hoofdpijn!!

@ cyn hebbie geen koopavond? en hoe je dit weekend niet te werken?! nou jaaaaaaaaa :wink:
@ marion, ja maar die plaatjes zijn zo vreselijk mooi voor de thuisblijvers !! :frowning:
@ roanna, kadootje mac… oma kan nie meer kapot!

alweer een nieuw deel…proficiat…!!

solly…ik vandaag geen tijd gehad om te langs te komen…
hoop dat het met iedereen goed gaat…!!

roanna heeft n hele mooie update gegeven…dus daar sluit ik me graag bij aan…

wilde wel nog ff zeggen:

@marion…heeeel veel plezier in side…!! geniet ervan samen met N…maar dat zal vast wel lukken :wink: ennnn…tot bels…

@linda…heel veel plezier met het familieweekend…!!

iedereen een fijne avond…!!

zo ben weer bijgelezen, nu tas inpakken voor komend weekend reageer later vanavond weer wat uitgebreider