TTT deel 94 (100 komt in zicht)

@ linda + familie
@ marion + J + N

HEEEEEL VEEEEEL PLEZIER!! geniet… rust uit!!

@Linda: Een fijn weekend… Ga je nu toch gewoon morgen erheen??? Veel plezier, geniet van alles bij elkaar…

Pfff nog niet gerust…

Gaat gelukkig weer beter met me alleen nog een klein beetje last vd verkoudheid

@beps: morgen eerst werken tot 18 uur daarna naar familie toe als goed is krijg ik vanavond als enige te horen waar we heen gaan

http://www.wereldwijzer.nl/attachment.php?attachmentid=1324&d=1215108039

Marion, heel veel plezier in Side!

@marion: wens jullie een hele fijne vakantie geniet ervan!

@beps
Ik hoop dat de nieuwe baan doorgaat!
De baan bij het u*v komt je gezondheid niet echt ten goede zeker.

@mk: wil je mij de geboortedatum van M. nog even in een PB sturen?

@linda
16-08-2005
Weet je wel wat jullie gaan doen, daar moet je toch een beetje rekening mee houden met wat je meeneemt.

thanx!

@Linda: He, daar ben je weer. Jij ook een heel fijn familieweekend gewenst en ga ervan genieten. Laat ons ook even weten, waar het naar toe gaat. Wij zullen het echt niet verder vertellen. Stttt… :vak01:

@MK: Ik zie alleen maar een hokje met een rood kruisje. :smirk: :biggrin:

Zo, de kids weer bij de moeder afgeleverd, na eerst nog lekker bij de Mac te hebben gegeten. Was weer gezellig hoor! :smile:

@roanna: deal!

Vanavond naar de bios al ik thuis kom weet ik t wss wel jullie horen t dan nog of anders morgenvroeg wel

@mk: nee weet nog steeds niet wat we gaan doen alleen lijst gekregen via mail met wat me mee moeten nemen ik hoor vanavond waar naar toe omdat ik morgen eerst moet werken tot 18 uur en de rest al om 14 uur verzameld

@roanna
Bij mij staat er een schitterende foto van Side.
Kan niemand hem zien???

@linda
Ga jij dan later alleen heen?

@mk: ja is helaas niet anders kon alleen zaterdag vrij krijgen, had vrijdag en zaterdag gevraagd

@mk: ik kan de foto wel zien hoor

@ mk kan geen foto zien
@ linda spannend!! hopelijk is het niet te ver weg!
is er niemand die ook pas later kan/ wil komen? ben je igg met 2

Nou, dan zal ik eens even zien wat hier niet goed gaat dan. Heb al de andere foto duidelijk in beeld, maar deze niet.

@Beps: Lukt het nu een bietje met je nieuwe bril?