TTT deel 94 (100 komt in zicht)

Ik kan het niet zien, MK!!
U*V gaat wel, maar het management niet… Maar goed, ik kom er wel door. Nieuwe baan vind ik qua werkuren ook leuker, lekker onregelmatig, en thuis overdag !!!

[attach]1326[/attach]

Bril gaat ook, alleen lezen is nu weer een probleem…t is gewoon wennen denk ik
Het formaat kan ik nog steeds niet aan wennen. Tijden nodig gehad om aan een kleiner montuur te wennen, heb ik nu weer een racefiets op mn neus staan… Maar het is niet anders…

Oh, ben ik dus niet de enige die niets ziet!!! :dag: :biggrin:

@bloem: hoop ook dat t niet te ver weg is, heb niet gevraagd of er iemand later wil komen

Jaaaa ik zie m!!
En

JAA House…tot later!!!

@Beps: Dat klopt! Met lezen had ik eerst ook wat meer moeite, maar dat is een kwestie van je hoofd een stukje mee laten gaan. :paranoid: Zo ongeveer dus! Later weet je niet anders en anders toch maar terug ermee.

@MK: De tweede foto die je plaatste, zie ik nu wel heel duidelijk! :dope:

@ mk nu zie ik em wel

sowwww t begint hier te gieten!!!

hier nu even droog

Het (mot)regent hier de hele dag al zo’n bietje. :frowning:

@Linda: Met wie ga je dan straks nog naar de bios? Ben helemaal niet nieuwsgierig hoor! :lol:

@roanna: een vrouwelijk iemand uit de loopgroep

nou ik ga er van door tot later vanavond of anders tot morgenvroeg

veel plezier! :dag:

Have fun en niet vergeten het vanavond ons nog te vertellen he?:wink:

Hallo meiden, nou ben er weer hoor…was om kwart voor 5 terug van paps, broodje gegeten, de was in en uit de machine, al weer wat weggestreken, met hubs even nieuwe rolgordijnen voor boven gehaald, en nu bankhangen…
Ja meiden, ik denk wel aan mezelf hoor, voel me nog steeds goed, wel moe maar gezond moe, niet zo moe zoals de eerste weken na het overlijden van mijn moeder toen was ik helemaal gesloopt, nu echt van het werken, maar ik voel me er gewoon lekker bij…

Mk…ja weet het nog precies verleden jaar op 777 jij om half negen nog op ww, en zeggen, ga toch maar even de verloskundige bellen.

Tlr…baby heeft dus weinig van alle stress die jij momenteel hebt, als het zo goed groeit, fijn te horen dat alles goed gaat, en op naar de pretecho.

Roanna, de modeloma,…kadootjes en dan ook nog naar de grote M…lief van je…verwen ze maar hoor, zovaak zie je ze niet.

Beps…ook op sollicitatie, bij (fluit)ketels helpdesk, we gaan duimen

Bloemmie…als hostess of zie ik het verkeerd???

Linda heel veel plezier a.s. weekend wel leuk om alles zo geheim te houden

Lieve Marion…heeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel plezier met J. en N…geniet er van

Filiz…kriebels, vlinders en de zenuwen lopen op!!!

trouwens nog gefeliciteerd met het nieuwe deeltje…

@ viva nee gewoon op kantoor, 7 minuutjes fietsen vanaf hier

by the way… kreeg een aanbieding om zo’n treindagkaart te kopen voor 15 eurootjes nog wat…
kan ik die voor/namens iemand kopen?!?

oke Bloemmie we gaan duimen voor je…beter als zo lang onderweg zoals je nu bent…als het dan ook nog lekker verdient, leuk werk is…en toch met reizen te maken heeft…helemaal goed dan toch

@Viva: Oh nou dan, als jij je er verder goed bij voelt. Ach ja, je hebt nu eenmaal van die mensen die niet stil kunnen zitten en jij maakt je hierbij ook nog nuttig dus. :wink:

@Bloem: Oh, dus toch ook en baantje in de reiswereld? Gaaf zeg! Jij lijkt me er ook wel een type voor. :wink:

Sorry dat ik het hier weer even zeg, maar kokkie zit hier weer op de bank met dat ding op zijn neus en die pijp in de mond. Zien jullie het ook voor je. En wat ik er dan bij denk. :stuck_out_tongue: :biggrin: :biggrin: Ha, ha.