Toerkisch Teatime 27

Filiz help ook ff

Volgens Bep ook… een heel lekker Turks wijntje.

ken ik niet, nooit gedronken…in die allin hotels…allleen maar vieze rode wijn…bleh…

En dat heet echt k*t.

gaan we weer
kutman is een turks wijnmerk…
niet te zuipen, maar alla… ze hebben het allemaal in de all incl hotels en de bars en met een flink schuit water erbij kun je er heel wat achterover kieperen!!

moeten we ook meteen maar ff uitleggen wat lahmucan is? hihi… zo leren we allemaal wat

zoet of zuur???

dat is toch turkse pizza!!!

je kunt beter lachen van een boek dan janken

afgelopen oktober gejankt gejankt om komt een vrouw bij de dokter… slechte keus om in het openbaar te lezen

Nouja Bloem, Bep zei dat het lekker was hoor! :unibrow:

HAHHA heb ik ook gelezen verleden jaar en ook het vervolg de weduwnaar…heb niet gehuild…vriendin wel…in het zwembad helemaal in tranen

@ viva, heel goed… jij gaat door voor de koelkast… enneuhm wijn is vooral wrang… dus absoluut niet zoet

bij de indian een lekker wit wijntje op… ik vond hem duur, voor 25 lira voor een fles was ie wel erg makkelijk weg te drinken… oeps… en toen nog 1 en nog 1

boek lezen, janken en snel het zwembad in duiken…maar wel snikken…we hebben ons rot gelachen. en zij schaam schaam

@ Beps: soms moetje even relaxen, anders wil het gewoon niet lukken! @ Toos: eerst hartstikke opruimen voor alle visite, die er dan mooi weer allemaal een rommeltje van maken :wink: @ Bloem: heb ook gejankt bij ´Er komt een vrouw bij de dokter´ Heb jij hetvervolg gelezen? De weduwenaar heettie…

moe plassen, tv kijken, eten troep nog opruimen EN bevallen… iets gaat er strax niet goed…

toch nog opgelet…hahahha…nee niet in turkije…maar bij rainman laat…die had het over een turkse pizza, dat hij niet zo heette, maar dat geen nederlander het turkse woord voor de pizza zijn strot uit kon krijgen…hahahha

Julliezijn weerdruk aan het duwen en trekken? Ik moet echt leren maar het lukt niet… Heb nog NIETS gedaan aan mijn examen van morgen.

ja idd, tegelijk gekocht en tussen de tranen door gelachen en tussen het lachen door gejankt… ik had ze voor dat dag 1 van de vakantie om was, al uit

deze vakantie waren het elf minuten van paulo coula (of zoiets) en dagboek van een geisha… film was mooier als ik eerlijk ben… beter voor te stellen enzo…

ha cris…reddende engel

Nouja, als die k*tmanwijn wrang is, nee dan hoef ik nie. :drugged:

die laatste post gaan soms echt nergens over he?? tis altijd niet normaal!!