Toerkisch Teatime 27

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=25518

hihi… tegelijk!!

en roanna, ja dat klopt, mee turkije addict zeggen dat, maar zo simpel is het allemaal nog niet… waar te beginnen? en zoals gezegd … er is geen einde…

heb je wel eens een gewoon boek gelezen, ik lees de boeken van Heleen van Rooijen, en ben nu bezig met Tien jaar achter Thaise Tralies…die geven ze ook uit…gewoon de heleboel kopieeren en opsturen maar…en jij noemt het Turkse shit…maar dat is de hele kern van jou verhalen niet…jij voelt dat misschien zo …maar een vreemde leest het in ieder geval niet zo…mijn dochter heeft ook mee zitten lezen, die vond het ook prachtig…en prive…ach…hier en daar een naam veranderen…en je ben annoniem toch…

Yes remember. En Von ja natuurlijk. Nou weet ik het weer.

sommige boeken hebben geen einde, sommige films ook niet…daar kun je eeuwig op door borduren.

nou nie allemaal daaaaaar gaan lezen hoor!!

neem een harry potter, zit geen einde aan…een wereld hit…

9 cm ontsluiting

Bep, woar zijde gij? :wink:

nog 52 komop een beetje mee duwen

@ viva… ja misschien ooit… moet nog steeds een einde maken voor het verhaal van dat topic en de ‘ali’ in dat verhaal heeft me weer zat inspiratie gegeven… maar jullie hebben geen idee hoeveel energie dat kost om zoiets te schrijven… ik leef dan echt daar en niet hier… leuk voor even, maar zo kan ik niet leven…

vandaar het idee om na mn reis een maandje of 2 naar turkije te gaan… niets doen en schrijven en schrijven en schrijven… wie weet… ooit…

en dat soort boeken heb ik nog nooit gelezen… amper tijd om te lezen… tis een dagtaak hier bij te blijven :biggrin:

beps is van de pc getrapt door hubs

maaarrreuhm… ik voel me echt super gevleid allemaal… maar zullen we het hier ff over iets anders hebben? ok?

topic blijf bij uw onderwerp…

straks in de trein naar verweggistan…laptop op schoot en pennen maar…

Bepppieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee kom nou helpen duwen…

Bloem Bloos

hihih… nee nie in de trein…
na 6 mnd backbacken, met de laptop op schoot, op het balkon van mn favo bar, kutmanwijntje drbij en tappen op de lp maar, af en toe een beetje op kijken naar wat er rondloopt… hihi…

heleen van rooijen…de gelukkige huisvrouw…tranen gelachen,begon ik mee in het vliegtuig naar side…de tranen liepen over mijn gezicht…en op een gegeven moment kreeg ik dus echt de slappe lach…had je die gezichten moeten zien van mijn kids en man…

what the hell is een kutmanwijntje???

moet zo de kat van de buren nog doen…kijken of ie binnen wil komen…

Roanna waar zit je