Kreunnnnnnn zuuuucht auwwwwwwww… Pfffffffffffff
Ja dat laatste randje duurt het langst/ en is het pijnlijkst van alles .
Roanna niet hyperventileren, handjes voor je mond…adem in, hou vast en dan pfff…pffff…pfffff…pffff…
doe maar met mij mee…
Is de verloskundige al gewaarschuwd…waar blijft iedereen toch
@viva…haha ja dat geloof ik wel…al kan ik me er niks bij voorstellen
nog 75 te gaan…
Dab heb je nog geen eens de liefdesverhalen hier ooit op WW gelezen. Die waren ook zo mooi. Waar zijn die eigenlijk? Er was toen nog iemand toch die ook zo mooi schreef? Ik ben even de naam kwijt. Help even!
@ viva… tell me about it! soms gaat mn phoon en dan krijg ik weer zo’n slaap panic attack… neem zelfs nu nog de telefoon op als ik nog slaap… zet hem dus nooit uit, heb deze pfoon al sinds maart en heb hem in het vliegtuig pas voor het eerst uitgezet,… hihi
dat wordt nog wat als je die verhalen gaat lezen van de link die ik je gegeven hebt!
Sik…kizlar!!!
Nou filiz je moet maar zo denken…uchmmmmmmm ff denken, waar kan je het mee vergelijken…tja…er zit een gaatje in de muur van 10 cm omtrek en daar moet jij door heen zo’n gevoel dus
dat was von
Ik vind het echt heerlijk om te lezen Roanna, die verhalen van Bloem…lijkt wel een realistische roman of zoiets…krijg het er helemaal koud van zo af en toe…
heb al tegen Bloem gezegd dat ze ze op moet sturen naar een uitgever…
Bloem, vooor het zelfde geld, wordt het uitgegeven…kan je nog langer op reis…of om de week naar Turkije met vakantie…is toch geen vervelend vooruitzicht…niet geschoten is altijd mis
Volgens mij, hebben dat toendertijd ook al meerderen dat tegen je gezegd he Bloem? Zijn die verhalen hier eigenlijk niet meer? Nee he? ik zie het nooit meer of ik lees er over heen?
Beppieeeeeeeeeeeeeeee kom eens helpen…
ja wel Roanna ze zijn er nog…heb ze gisteren van Bloem gekregen …
ja tuurlijk viva… dat het onderwerp jullie nou aanspreekt betekend niet dat iemand anders het ene f*ck interesseert… en bovendien is het zo prive… kan gewoon niet…
trouwens… als jij een lijst heb van uitgevers die staan te poppelen om die turkije shit uit te geven… dan hoor ik het wel
er is toch geen einde, aangezien ik het nog allemaal niet hebt meegemaakt…
anyway, bedankt voor de complimenten… dat wordt echt nog wat als ze de verhalen leest…
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=25518
Hier is hij Roanna
Oke.
Zo weer 1.
zullen zeker nog in dat topic staan toch?