Toerkisch Teatime 27

meiden nog 100 te gaan…redden we dat vanavond…

oke nog 100 posts…kom op meiden

Bloem ik lees me suf op je log, nu ben je hele verhaal van de Can. Eilanden aan het lezen…

@viva…ik bedoel vlaai…rijste, pudding…ze hadden ze alletwee…
heb me vergist…wij zeggen hier tegen vlaai namelijk vla…vandaar :wink:

hihi Viva saampjes

Beps…is misschien wel goed voor jou kokende bloed om op zondag lekker even te gieren met zijn allen…nietwaar…

Viva, wel erbij blijven hoor! :paranoid: Filiz zou voor vlaai zorgen vanavond, weet je nog?

Oke ik snapte er al geen bal van…hahahahaha:evil:

Ja sorry hoor, ik lees me een hoedje vanaf Bloems weblog, naar het andere topic…voor de meeting en dan hier nog…

haha ja…soms is dat limburgs maar verwarrend…

deel 28 moet lukken vandaag…niet?
wil er graag bij zijn…maar moet ook echt iets gaan doen…

naja…ik kom af en toe ff binnen wippen…

nee Filiz, een bevalling duurt even, dan kan je niet zomaar weglopen, want dan mis je het geheid…

Beps 2 zielen 1 gedachte toch

hmm…miss kan de bevalling een beetje geremt worden haha

Als we allemaal de turbo aanzetten dan is het binnen een uurtje gepiept toch meiden…

neej…ik heb de oplossing…ik ga gewoon met mn boeken voor de pc zitten…
2 vliegen in 1 klap

@ VIVA… als het tegen zit de volledige 2,5 maand… voor 3 a 5 visa’s enneuhmmmm… gran canaria aan het bijlezen? en turkije vorige jaar dan? is ook weer genieten geblazen hoor :wink:

Wil je niet meemaken hoor een bevalling remmen vooral niet als het al zover gevorderd is … :teeth:

ikke ben er nog een half uurtje, want dan begint gilmore girls en ER!!
whiheee!!

volgens mij hebben we al 8 cm ontsluiting!!

Bloem, het is ongelofelijk maar ik geniet echt van je verhalen…over hoe je al die bartochtjes aan het verkopen bent…om vervolgens dan weer mee te moeten, en de volgende ochtend uit je nest getimmerd te worden door de werklui…hahahahha…als je het zo leest wordt je er al moe van.