Bloem natte broek straks dus…ja dat komt altijd bij een bevalling te pas
Nou valt nu nog mee toch…zoveel onzin hebben we nog niet uitgekraamt…
nou…?? :unibrow:
ikke nie maar sommigen :biggrin:
Oh de telefoon gaat. Ik denk dat ik naar een bevalling moet. :biggrin:
zit meer te denken aan aangekookte pannen die moeten weken en ik de chappati er niet meer uit krijg… zucht
ben echt te lui voor woorden!
zag trouwens ook dat er hier toch wel een dikke laag stof ligt… misschien hier de meeting? kijken of dat spelletje een beetje leuk is??
tip Bloem, water in de pan, beetje zeeppoeder en langzaam laten doorkoken…succes verzekerd, kun je zo de drap uit de pan schrapen…geen botten werk dus…
kom op nog 13
sodeju…het schiet echt alweer op…
vind de onzin ook wel meevallen…![]()
zeeppoeder??
vraag mij iets over wijn of holiday food en ik weet het maar hoe iets schoon te krijgen??
was zeeppoeder??
Bloem straks aan de afwas,alles op het aanrecht af laten druipen,een natte lap met sop ff door de kamer racen, en je bent klaar…1/2 uurtje werk, als dan de kamer glad is kun je afdrogen…thats al girl
wij doen het met afwasmiddel…gaat ook prima
Ik ook eigenlijk wel en ik zag dat TOOS er ook weer was. Dus Toos, kom op. :biggrin:
als je zeeppoeder in de pan doet, met water en je laat het zachtjes doorkoken, komt alle aanbaksels, aankleef, pastaprup ect…los van de bodem van de pan, hoef je niet te schuren…scheelt heel veel werk
of als ie heel zwart is…met soda…
afsoppen?? hoe ist??
moet tv kijken, forummen, verhalen verzinnen en opschrijven en ook nog plassen en mijn grootste hobbie: slapen…!!
dusse… heb ik allemaal geen tijd voor hoor!
voordeel van magnetron maaltijden…je hoeft geen ketels te gebruiken…hihi
en je huis gaat ook nog lekker ruiken van de zeeppoeder, ja afwasmiddel werkt ook wel maar zeeppoeder is van huis uit vetter…
nog 12
ja hoor ben er ook nog maar hebben zo snel gekletst