Toerkisch Teatime 27

ikke ga ook zo strax boodschappen doen… heb werkelijk nix in huis, nog geen potje pindakaas… had alles opgemaakt/ weggegooid voor de vakantie, dus het wordt hoog tijd!
moet ik wel bedenken natuurlijk wat ik de rest van de week ga/ wil eten… iemand nog tips of ideeen?? het zal wel geen kebab worden vrees ik…:frowning:

Ik eet vandaag kip/broccoli schotel, ideetje?? Weet het verder ook nog niet. Ga straks boodschappen doen, ook voor de hele week omdat ik er nu 7 km voor moet rijden

Gewoon saus uit een pakje,kip, uitje champignons, krieltjes en broccoli

@Jac: Wens je alvast sterkte met je nachtdienst. Ben blij dat ik er voorlopig niet meer in hoef.

mmm… heb het niet zo op dat soort gezonde dingen… hihi… denk dat ik lekker indian chappati ga maken vanaaf… lekker klef enzo!! vanavond weer gilmore girls!! whoehoeee
morgen en donderdag ook goeie films op tv, dus dat wordt lekker buizen deze week!!

pff ben weer thuis…heeft iemand lucifershoutjes voor mij mijn ogen vallen gewoon dicht…maar moet nog zoooooooooooooooooveeeeeeeeeeeel doen…heb mijn hele kamer vol met rozen staan, ik heb ze zaterdag gekregen/en gekocht…zijn ze echt allemaal net treurmenietjes alle koppetjes naar beneden…zucht…gooi ze maar weg is geen eer meer aan te behalen…ook die ik gekregen had, nou voorlopig hoef ik geen rozen. Neem wel brandnetels…doen het weer buiten ook eer aan…wat een bagger weer, het is hier hartstikke koud, en nat en je waait ook nog eens uit je hemd…

Bloem ik heb geen idee hoe ik daar kwam, maar denk zet er toch een stukje in…zie nu foto’s van jou…wat een verschil zeg donker en blond haar…ik vind blond leuker…maar dat ben ik…

trouwens Bloem heb je er wel eens aan gedacht om de hele boel te bundelen en op te sturen naar een uitgever.

mmmmmmmmmmmm eten even denken:tssk: ja krieltjes, krokante kipsnitsels en een tomaten/komkommersalade erbij en klaar is annie emh.Viva

en voor morgen…bami en sate…lekker makkelijk…moet de hele dag werken dus heb dan niet echt zin om gigantisch uit te sloven achter de pannen…maar ja je moet toch eten nietwaar.

hey dames…

hoe is het met iedereen…? ik hoop dat alles goed gaat…:wink:

ikke ben van vanmiddag terug…toen meteen naar school gegaan…dadelijk aan het eten beginnen…
heb eigelijk helemaal niet kunnen bijkomen van turkije…helaas…

kempervennen was leuk…2 keer gezwommen…voor de rest alleen gedronken en gelamzakt…

ik heb linda niet gezien…jmmr…maar wij kwamen ook pas om 3 uur daan aan…dus had wel het vermoeden dat ze weg zou zijn…

sorry…maar ik ga niet 40 blz bijlezen…ik hoop dat het goed gaat met iedereen…en k zal nu weer actief mee kletsen :wink:

xx

@ viva… je moest toch tot 5?? enneuhm… donker? hihi… toen was ik helemaal lam en da’s een pruik! hahahahaa

@ filiz, welcome back! meteen naar school? hoe had je het gehad in turkije, heb ik ff gemist en ook geen zin om bij te lezen… hihi… dus ff een korte update?

@Toos: bedankt ik moet er nog 2 en dan ben ik 4 daagjes vrij en misschien in september heb ik er geen een meer.
Donderdag of vrijdag weet ik wanneer ik mijn soll gesprek heb.

Spannend!!

Ha Filiz, ja ik geloof best dat je nog overal van bij moet komen, je hebt op zo’n manier niet eens tijd om adem te halen, hollen van de ene naar de andere kant…nu alles laten relativeren toch…komen de herinneringen vanzelf wel weer

Ja officieel tot 5 uur, maar ik heb het helemaal gehad, en er was toch niets te doen, morgen weer een lange dag moet ik tot 3 uur maar…dan begint weer een vergadering waar ik bij moet zijn, dus loop ik morgen mijn uurtjes weer in…

trouwens nog niets gehoord op het werk over hoe en wat er nu verder gaat gebeuren ik moet geduld hebben, nou ik heb vanalles een dikke kont, en weet ik veel wat ik nog meer heb maar er is 1 ding wat ik mis en dat is
G:evil:E:evil:D:evil:U:evil:L:evil:D

bLOEM weet ik veel ik zie jou foto, heb je nog nooit gezien, en denk dat is dus Bloem , zie je verder met blond haar denk ik dus…geverfd nou vind ik blond dus leuker,zie je er nog aardig uit voor iemand die lam is…hahahahaha…

:ohoe is het dames l*llen we vandaag dit deel nog vol, we hebben de afgelopen dagen toch aardig kalm aan gedaan, ik denk dat we er vanavond maar weer even de vaart in moeten zetten…mee eens meiden!!!:o:o:o:tongue:

Roanna, hoe ver zijn ze met je ramen, of heb je nog steeds een doortocht woning…

@viva…ja daar heb je waarschijnlijk wel gelijk in…:wink:

het voelt heel raar nu…normaal ben ik nog lekker 2 3 dagen thuis…om te wennen…terug te denken aan alles…klinkt miss raar…maar heb het altijd even nodig…nu helemaal niet gehad…5 dagen met 9 vriendinnen zitten is natuurlijk ook hartstikke leuk…maar zat vaker ergens anders met mn hoofd…bovendien was er voor vertrek al zeik onderling…'t was wel echt gezellig daar niet van…maar had deze 5 dagen midd toch liever nog in turkije doorgebracht…beetje dubbel allemaal…

sorry wil niet als een zeiker overkomen…!!

@bloem…;)oke kleine update…
onze 13 dagen samen waren wederom super…al zag iedere dag er ongeveer het zelfde uit…het was heerlijk om weer daar bij hem te zijn…hij stond om 9 uur op…om te gaan werken…ik ging meestal 2 uurtjes later ook…ik heb gewoon in de winkel geholpen…met het goed leggen van truitjes/handdoeken enzo…nog niet verkocht…dat ga ik in de zomer wel doen…
om 12 was ie klaar en dan deden we iets leuks…op stap…naar vrienden of gewoon lkkr met zn 2e naar huis…
we hebben een leuk appartementje…niet groot…maar we zijn er tevreden mee…ik ben 2 keer met een vriendin de stad in geweest en een keer met haar naar het strand geweest…ik heb me absoluut niet verveeld:D

nu nog 2 weekjes school…dan toetsweek…dan nog een weekje hier en dan ga ik alweer…
dat voelt overgings ook dubbel…want nu ben je bezig met wennen maar ook weer met voorbereiden om te gaan…

jeetje…sorry voor al mn gezeur!! vind het natuurlijk super om weer te kunnen/mogen gaan…maar steeds dat verschil maaskt het niet makkelijk…

Filiz geneer je niet meisje, ik kan het echt wel begrijpen, het is zoiets als heen en weer geslingerd worden tussen hoop en vrees…en dat is nu eenmaal niet makkelijk.

Vooral als je dan ook nog met 9 meiden op pad bent is dat helemaal niet makkelijk je hoofd is er dan gewoon niet bij, vooral als ze al van te voren beginnen te (zemelen) dan heb je zoiets van waar ben ik aan begonnen, ik had beter in turkije kunnen blijven, gevolg daarvan is dat je dan eigenlijk met je gedachten heel ergens anders bent, en als gevolg daarvan is dat je dan een beetje tam bent, en dus niet echt meekrijgt wat er allemaal om je heen gebeurd.

Zo meiden, ikke ook weer thuis
Vanaaf eten we kip tandori… en morgen asperges…
@Bloem die kip broccoli, die lust jij ook. Komt idd uit een pakje. Heb die pakjes ook in de kast voor als ik het een keer niet weet. Ga van de week trouwens aan die andere dinges die jij net zei…

Ff een uurtje getukt, want ik lag er pas om 3 uur in vanacht en er weer om 8 uur uit. De ouders hadden gebeld, app was goed. Verdere verhalen volgden nog…
Tot straks dan