Toerkisch Teatime 27

Nou, nog niet helemaal klaar. Zit al wel dicht. Nieuwe balkondeur, 3 nieuwe ramen en nieuwe schuurdeur, maar morgen nog even de nieuwe voordeur erin, nieuwe keukenraam(je) en dan nog de kunsstof gevel in de vorm van rabbatdelen, zeg maar. Ennnnnnn klaar is kees. pffffff. Gelukkig maken ze niet zoveel troep en die troep die ze maken, ruimen ze zelf op gelukkig.

@Viva: Ik ben er bij vanavond hoor! Als jij dan voor de wijn zorgt, zorg ik voor de nootjes en de hapjes. :stuck_out_tongue:

O ja, wij eten gado, gado met van alles en nog wat erbij. Weet ik het allemaal? Kokkie is aan het koken…dus. Ik la me verrassen. :biggrin:

Oke Roanna, ik zorg voor de wijn,wie neemt er gebak mee!!!

@ roanna… mmm gado gado… is mij te bewerkelijk in mn eentje, maar wel lekker idd
@ beps, je pa en ma op de stek, alles naar wens??

@ filiz, ik snap volkomen wat je bedoelt. donderdag voordat ik wegging had ik echt zoiets van… turkije? waar ligt dat… was zo druk bezig met visum, treinen, backpack en weet ik wat allemaal meer dat ik het allemaal zo’n gedoe vond om naar turkije te gaan… TUUUUURlijk wel zin in, maar eer je er dan bent!
vanaf het moment dat ik de knop om heb gezet wilde ik niet meer over de reis nadenken en was ik helemaal in de turkije mood…

nu ben ik terug van turkije en als ik geen reisgenoot zou hebben gehad, had ik alles afgeblazen, had ik ontslag genomen en was ik gegaan zodra ik zou kunnen… die reis?? ik moet nu echt aan de slag met die visa… spulletjes gaan kopen en verder lezen over de landen en stuff like that…
heb er gewoon de puf niet voor, mijn hoofd en hart en ziel en zaligheid liggen daar… wat er gebeurd is, met wie, enz enz…

op de terugvlucht raakte ik aan de praat met mensen over DE REIS en hier zegt ook iedereen… ja maar, er ligt nog heel wat in het verschiet…
en dat WEET ik ook wel, ik weet dat mensen jaloers zijn, dat ik strax mn droom ga verwezelijken, dat ik strax nooit meer anders wil en dat het turkije-heimwee-gevoel gaat slijten maar op dit moment VOEL ik dat gewoon niet zo…
ik wil maar 1 ding… terug naar turkije en het liefste voorgoed (al weet ik ook dat dat ook niet alles is) en als dat niet kan nu, dan lekker opgekruld in bedje liggen en denken aan de afgelopen week!

ik snap dus exact wat je voelt en meemaakt… en er zit maar 1 ding op: geef het de tijd en laat het bezinken… dingen komen vanzelf als je eraan toe bent…

(had ik trouwens ook toen ik terug kwam uit GC en meteen door was gegaan naar italie, en terug daarvan meteen door naar turkije… heb helemaal niet genoten van italie, t was wel leuk, maar ook eigenlijk helemaal niet!!)

maar goed… dat zijn de keuzes die we maken…
wilde dus alleen ff zeggen dat ik je begrijp en dat zeiken vooral MAG!! (anders ben ik ook zo de enige die dat doet…hihi)

@ viva… ikke heb verse aardbeestjes!! 250 gram voor maar € 1,50 ofzo…wordt flink dooreten voor mij! hihi…

Nou dan gaan we er straks allemaal maar voor zitten nietwaar…klaar voor de start:lol::biggrin:

Helaas zo druk vanmiddag, dat ik niet meer echt heb bijgelezen.
Ga nu even een gezonde maaltijd maken en vanavond nog wat verslagen afmaken.

Wens iedereen een goede avond.

Nog 53 dagen te gaan.:wub:

nou ikke hoor mn maag knorren dus ikke ga lekker indian koken en dan kom ik wel weer ff voorbij zeilen…
zoals gezegd… vanaaf weer lekker televee kieken, dusse… hoe het rustig allemaal!!

@roanna&viva…dan zorg ik voor lekker limburgsgebak…:wink:

@bloem…ja dat kan ik m ook goed voorstellen…dat als je eenmaal weer in turkije bent geweest…je helemaal geen zin meer hebt om de rest van de wereld nog te gaan bezichtigen…terwijl als je er eenmaal bent het super is…ik denk dat het idd ook een kwestie is van slijten…maar ohh waarom voelt dat zo k*t…?!
gelijk heb je…laten we lekker met zn 2e zeuren…;)dan zijn we niet de enigste…hihi

Ik kep 't op! Moet nog wel weer ff afwassen, maar manneke eet even de laatste kruimels nu op! :stuck_out_tongue:

@Bloem: Aardbeestjes met veel suiker erop. Mmmmmmm lekker!

@Filiz: Oh, mag het voor mij a.u.b. kruimelvlaai zijn of is dat niet Limburgs?

@Crazymar: Jij ook nog welkom thuis en hoop dat je je draai weer een beetje kunt vinden. Op naar de volgende vakantie.

Zo ff 3 onder mekaar. Dat telt lekker aan! :lol:

jawel…!! heerlijk is die he…:smiley: oma maakt de lekkerste…:smiley:

jaaaaa of luxe rijstevlaai…goed voor de lijn…

Zo eten op…

Vlaai, sorry niet mijn ding…
Ikke ben een btje van de rel vandaag. Voel me niet, net of ik wacht tot de oorlog uitbreekt. Ik weet niet maar het is niet lekker.
Hubbie gaat wat klooien en ikke, geen idee bakkie doen ofzo

@ beps… hug
@ roanna… helaas… heb alleen kub seker in huis, geen vloeibare suiker zeg maar, maar ook lekker door de yoghurt strakkies…
@ filiz, ja lekker zeiken zeur zeur… duurt nog zo lang voor we gaan, heimwee… boehoe!!
hihihi

@ crazy & mierre… ik weet dat jullie er weer zijn! ikke wil foto’s hahahahaa, vooral die van mierre! hihi…
hoestie?? zeiken jullie ook ff lekker mee over de heimwee enzo??

@beppie…(K)

@crazy&mierre… ja idd…lkkr mee zeuren…zijn we toch al met zn 4e he bloem;)

Ik ben niet eens weggeweest en heb al heimwee:crybaby:

@Bep: Nou, dat had ik dus vorige week ook. Onrustig gevoel enzo. Ben het nu weer een beetje kwijt gelukkig.

Ook even over het weer in Kusa vertellen he, als je wil? :wink:

Vandaag over 4 weken zit ik er al! Sorry Bep .:biggrin:

@Roanna: Zal je ff blij maken over het weer: Het regent…hahahahaha
een beetje maar. af en toe zon en wel lekker