@ roanna⦠mmm gado gado⦠is mij te bewerkelijk in mn eentje, maar wel lekker idd
@ beps, je pa en ma op de stek, alles naar wens??
@ filiz, ik snap volkomen wat je bedoelt. donderdag voordat ik wegging had ik echt zoiets van⦠turkije? waar ligt dat⦠was zo druk bezig met visum, treinen, backpack en weet ik wat allemaal meer dat ik het allemaal zoān gedoe vond om naar turkije te gaan⦠TUUUUURlijk wel zin in, maar eer je er dan bent!
vanaf het moment dat ik de knop om heb gezet wilde ik niet meer over de reis nadenken en was ik helemaal in de turkije moodā¦
nu ben ik terug van turkije en als ik geen reisgenoot zou hebben gehad, had ik alles afgeblazen, had ik ontslag genomen en was ik gegaan zodra ik zou kunnen⦠die reis?? ik moet nu echt aan de slag met die visa⦠spulletjes gaan kopen en verder lezen over de landen en stuff like thatā¦
heb er gewoon de puf niet voor, mijn hoofd en hart en ziel en zaligheid liggen daar⦠wat er gebeurd is, met wie, enz enzā¦
op de terugvlucht raakte ik aan de praat met mensen over DE REIS en hier zegt ook iedereen⦠ja maar, er ligt nog heel wat in het verschietā¦
en dat WEET ik ook wel, ik weet dat mensen jaloers zijn, dat ik strax mn droom ga verwezelijken, dat ik strax nooit meer anders wil en dat het turkije-heimwee-gevoel gaat slijten maar op dit moment VOEL ik dat gewoon niet zoā¦
ik wil maar 1 ding⦠terug naar turkije en het liefste voorgoed (al weet ik ook dat dat ook niet alles is) en als dat niet kan nu, dan lekker opgekruld in bedje liggen en denken aan de afgelopen week!
ik snap dus exact wat je voelt en meemaakt⦠en er zit maar 1 ding op: geef het de tijd en laat het bezinken⦠dingen komen vanzelf als je eraan toe bentā¦
(had ik trouwens ook toen ik terug kwam uit GC en meteen door was gegaan naar italie, en terug daarvan meteen door naar turkije⦠heb helemaal niet genoten van italie, t was wel leuk, maar ook eigenlijk helemaal niet!!)
maar goed⦠dat zijn de keuzes die we makenā¦
wilde dus alleen ff zeggen dat ik je begrijp en dat zeiken vooral MAG!! (anders ben ik ook zo de enige die dat doetā¦hihi)