Toerkisch Teatime 27

en dan nog uren te kort komen, aso he…

vakantiedagje opnemen dan???

@Marion, mijn gedachten gaan even naar jou en je familie uit. Heb dit ooit van dichtbij meegemaakt en het zeer heftig. Ik wens jullie heel veel sterkte toe om elkaar te steunen in deze moeilijke tijd.

ja, er bestaat ook nog zoiets als gerechtigheid Toos…in jou geval dan:tssk:

Kom je eerst bij mij en kun je daarna nog naar Bep

ik zou het zo doen hoor, heb je dus mij niet mee he…soppen…vind ik dus echt niet erg…maar boodschappen doen…bah…daar heb ik dus een bloedhekel aan:unibrow:

Nee jullie wonen lekker naast elkaar, krijg ik dan de heli van Trix…ofzo…om heen en weer te pendelen

Ohhhhh, maar dat is geen punt, als jij sopt doe ik de boodschappen

ja dat zeggen er mee hoor, die vinden dat dus niet erg…nou ik kan me altijd vreselijk opwinden…in de winkels, mensen die niet doorlopen, midden in het pad stil gaan staan, 3 kinderen die gillen en zeuren…Oude mensen die voordringen…pffffffffffffff…nee is niets voor mij

Heb ik niet zo’n last van met boodschappen doen, woon in een dorp. Moet sinds vandaag 7 kilometer rijden om boodschappen te doen omdat ze onze supermarkt gaan verbouwen

o dat schiet niet echt op, je zal maar geen auto hebben.

@Viva: Als ouderen voordringen hebben ze een reden…de baby is alleen thuis/de kinderen komen zo uit school/ze moeten zo werken…zeg dat maar eens, en geef ze dan ook de voorrang…moet je die koppen zien dan HAHAHAAH

Hubbie is al weer bijna klaar, gaan we lekker saampjes shoppen hahah hij vind dat net al ik heerlijk, als we het maar saampjes doen

@Bep: Ouderen of ouders laat je voorgaan? :smiley:

Zo, heb ff een broodje gegeten met de monteurs en die werken nu nog maar een uurtje door en dan morgen weer. :hihi: Maar het schiet al best op.

@Marion: Wij hebben zoiets dergelijk met onze schoonzusje meegemaakt ook toen ze nog jonge kids had. Wat een gevecht om dat weer op op orde te krijgen, maar nu doet ze weer aardig mee in de maatschapppij. Ze heeft er wel, manisch depresief aan over gehouden, maar met de nu juiste medicatie, kan ze er goed mee over weg en functioneerd ze weer aardig.

Jullie gaan hard zeg, in dit tempo halen we vandaag deel 28 wel!!!
Heb aan poetsen geen hekel maar geef dan toch de voorkeur aan de boodschappen. Die pinvinger moet namelijk wel getraind blijven.

Zo, nu even J. uit school halen, de tanden poetsen en dan op naar die leuke man met het stomme beroep.

ik vind boodschappen doen ook absoluut niet erg, alleen dat gesleep op de fiets is nu wat minder. maar ikke ga altijd wel op een tijdstip dat het rustig is… zaterdag 11 uur zal je mij niet zien zeg maar…
vink ook vreselijk om te winkelen… altijd die jonge moeders die denken dat ze alles mogen/ kunnen omdat ze idd kinderen hebben… ja? so what? kies je zelf voor… eigen verantwoording… betekend toch niet dat zo’n snotjong zn snotneus aan mn broek hoeft af te vegen?? (echt gebeurd… kreeg als excuus… tis maar een kind! ja daaahhaaaggg!!)

Ohh ja, die moet ik nog ff bellen, Marion. Is een stukje vulling uitgevallen…

Pinvinger is bij mij goed onderhouden… Ben nu dus ff weg

@ viva… bedankt voor je reactie op mijn log… maar hoe kom je daar nou terecht? je had een reactie achtergelaten bij het bericht van 9 juli 2006 !!duss ikke ???

Nou daar ben ik ook heel gedreven in. Pasjes op de juiste wijze door de gleuf heen halen. :unibrow: En dan op het bedrag mogen drukken. :stuck_out_tongue: Ik kan het zelfs al met links, als met rechts.

Ik heb trouwens vanmorgen tussendoor al de boodschappen gehaald.

hihi ik ken dat… in die tijden dat het financieel behoorlijk minder ging en ik echt alleen maar boodschappen deed, wilde ik ook altijd pinnen! hihi… mocht ik tenminste 1 keertje in de week pinnen… ziekelijk eigenlijk!

zo ik ben klaar met boodschappen. Ik ga rode bietjes met tauge klaarmaken.
Vind ik zoooo lekker!
En voor de nachtdienst lekkere nootjes, want daar heb ik ook zin in.
hahahahaa