Toerkisch Teatime 27

@Toos: Hihi, je zou haar zelfs halen en brengen toch…
@Viva: Als je daar klaar bent, ik heb een goede auto, haal en breng je en je mag ook nog blijven slapen en eten…

Ik denk dat ik dan win, maar er komt verandering in. Moeders komt morgen alles effe stoffen. :smiley: :smiley:

Ik heb de laatste week van September/ eerste week Oktober nog 2 weken vakantie, maar ga nu echt niet meer zo’n end van te voren boeken. Ik kijk dan wel, of ik dan nog voor een prikkie naar ADR kan gaan en anders wordt het denk ik, Zuid-Spanje.

@Marion: Is wel heftig hoor, zeker voor je zwager en zijn gezin.

Ja hoor, wil Viva wel komen halen en brengen is geen punt. Trouwens man en kids waren gister in Den Haag. Had ik eerder aan moeten denken, hadden ze Viva gisteren al kunnen ontvoeren

Ikke wel hoor zeg maar wanneer…no problemo;)

Ze wilden gezellig gaan winkelen in Den Haag, zonder mij:crybaby:. Eerst een poos in de file gestaan, waren de winkels dicht:D

Jullie verwennen mij…:dope:

@ roanna… nou… stiekem toch ff gekeken, en het zit behoorlijk vol allemaal. lijkt alsof ze super weinig hebben ingekocht allemaal, want alle weken waarnaar ik gekeken heb, zitten allemaal vol… misschien kopen ze van de zomer nog extra is… en spanje is ook wel ok, maar ikke zou het wel weten! hahahaa

@Viva: Hoe laat ben klaar??

Mini meeting in ADR toch Roanna

Zou zo maar kunnen op zondag zijn in de binnenstad van Den Haag wel de winkels altijd open, maar nu met pinksteren…waren ze dus dicht, hadden ze door moeten rijden naar Rijswijk, winkelcentrum de Boogaard was wel open.:retard:

5 uur schiet niet echt op he

Haha dat wisten ze dus niet. Hadden ze maar niet zonder mij moeten gaan. Zaten mij al lekker te maken, ze gingen shoppen bij een nieuwe Esp**winkel met 3 verdiepingen. Maar ze gingen dus helemaal niks

Marion, heel veel sterkte … met iedereen in jou familie, zo’n psychose is onvoorspelbaar…hoe lang het duurt, het ergste is nog voor haar man en kinderen…die begrijpen er waarschijnlijk niets van…

@Viva: Heb je geen overuren staan ofzo

Bloem: Ja dat alles al vol zit, kan ook niet anders. Die aanbiedingen hebben ze al 2 of 3 weken erop staan. Dus die zij alllllllaaaang weg, maar ze denken dat we dan zeggen nou doe me die dan maar maar. Want voor de normale (dure) prijs, hadden ze nog wel kamers. Ja, ja.! :finger:

Toos weet je hoe ze dat noemen : "“LEEDVERMAAK” TOCH…

zo iets van eigen schuld dikke bult, had je me maar mee moeten nemen.

:finger:

Ik heb geen overuren, werk bij het rijk he…wel 10 weken vakantie…:stuck_out_tongue:

@Viva: Precies. Ik me uit de naad werken en zij lekker shoppen