huishouden?? was da?? als de troep aan mijn voeten plakt dan ga ik stofzuigen, ramen wassen doe ik niet aan en afstoffen ook niet… als je het namelijk laat liggen, valt het echt niet op hoor… alleen als je er overheen gaat dan komt er 3x zoveel stof vrij, dus lekker met rust laten
@ viva… je moest eens weten wat hier allemaal besproken wordt!!
@ marion, wel erg heftig allemaal, zoiets kan ineens doorslaan, sterkte ermee
Oh Bep hebben ze het weer recht gezet hier? Moet ik zo nog ff kijken dan.
Ik had ook 2 weken geleden mijn reisje om willen boeken, om bij Toos op de verjaardag in Turgutreis te komen :unibrow:, maar ze hebben heel geen kamers meer van die aanbiedingen. Eerst had ik met OD gebeld, nou dat waren paar een paar kamers geweest en die waren al vergeven en dat terwijl ze die aanbieding nu nog steeds op de site hebben staan. Toen die aanbieding van Bx. Nou, die had geen plaats meer in de vliegtuigen, dus dat moet je maar geloven dan.
Verder zitten we hier op schema. Hoezo stof??? Met al dat zagen en boren hier? :crybaby::unibrow: Nergens last van …:finger:
Diamond: 6 juni - Alanya
Cynthia: 7 juni - Spanje+Portugal
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Toos: 22 juni - Turgutreis
Filiz: 24 juni - Side 8 weken
Roanna: 26 juni - Kusadasi
Crazymar: 30 juni - Marmaris
Turkije-fan - Gümbet
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis
Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Fransijn: 20 oktober-Side
Turkije-Fan: november - verloven
Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN
En dan de verjaardagen nog …
28/6 Toos
25/07 Cristina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
19/10 Sevgilim
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
11/01 Dettje
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
@Bloem: Ja, tot nu toe wel en ik had voordien ook niets veranderd ofzo, dus vond dat wel vreemd. Het was na dat ze ook die namen naar beneden hadden gezet. Ik heb 'm volgens mij goed ingesteld staan en hoef er normaal ook nooit iets te veranderen. Nouja, lekker belangrijk he? ha, ha.
@Bep: Inderdaad, wat zijn ze snel terug he en… nu WIJ nog he? :unibrow::biggrin:
@ beps, ook vandaag, maar ik weet niet hoelaat… sms is al wel aangekomen, dus ze zit nu niet in het vliegtuig, maar weet dus niet hoe laat ze weer in NL is… ff afwachten. ben benieuwd naar de foto’s van mar en mar, want heb zelf nix gemaakt, alleen een filmpje van het trouwen, dussss vandaar…
@beps: Mijn schoonmoeder weet niet eens hoe een stofdoek eruit ziet, die heeft haar hele leven al een poetsdoos gehad. Als ik haar een stofdoek zou geven zou denken dat het iest is wat van mars komt ofzo
@Toos, dan had ik de poetsdoos van mn schoonmoeder ontvoerd haha… Probeer ondertussen ook een btje te klunzen…verder dan te voorkomen dat het echte lopende rommel word…nee dat gaat niet lukken. IK heb zowaar wel de stofzwieper klaar staan. De katten begonnen al te rennen. Die zijn onder tussen al weer binnen:p
@Roanna: En wanneer had je gepland dan…want het kan zo maar zijn dat ik net na jou ook nog ff een weekje ga natuurlijk :hihi: