Toerkisch Teatime 27

Toos meisje, dat doe je niet goed hoor, de trekt gewoon de boel glad en volgende week als je de verjaardagen hebt gehad, dan pas spic en span, anders kun je daarna weer beginnen.:lol:

Hoor wie het zegt:p

Had het al gezien Viva. Als je verder kijkt zie je dat het op onze vertrekdatum al vol is.

Ja dat was degene die zelfs 's avonds laat de boel glad ging trekken. haha

Ja weet ik ook geprobeerd…:redface: maar werkte dus ook niet…:biggrin:

owh hou op met de aanbiedingen!!!

@ viva… :biggrin: ach, maakt niet uit, altijd leuk, toch?

ahum…ik had dus al vermeld he…hoor wie het zegt…ik weet het altijd zo mooi aan een ander te vertellen, maar ben zelf de ergste ramp…:retard:

@Toos: Ik ken dat gevoel. Alleen vandaag en morgen vrij. Vanaf donderdag weer vol aan de bak. Dan wel geen visite enzo, maar de stress doet wonderen. Maar MK en Viva hebben gelijk, lekker belangrijk. En als het de visite stoort gaan zij lekker soppen… Morgen weer een dag. Zoals MK zei het stof ligt er volgende week ook nog, het lag er iig verleden week al wel hahahahaha

scheelt alweer, anders krijg je zo’n katering gevoel he…als je de hoofdprijs hebt betaald en dan een ander voor een appel en een ei weg kan.:mad:

Niks mis mee toch…hoort erbij…en iedereen is hier 18+ toch…trouwens als er mensen zijn die jonger zijn…oortjes en oogjes dicht:ninja:

Het is waar, het is ook niet belangrijk. Strak plan Bep, geef iedereen die komt een sopdoek:biggrin:

hahaha Beps, als je lang genoeg wacht loopt het vanzelf een keertje van de kast nietwaar.:biggrin::biggrin:

@Bep: Zal ik mn visite naar jou doorsturen als ze bij mij klaar zijn:D

ja…leuk een spelletje ervan maken…iedereen een doek, …degene met de meeste stof erop heeft gewonnen, krijgt een lintje…hahahaha

@Viva, ga ik kijken bij B** is gewoon de hele maand juni al vol he… ik haaaat die organisaties…lekker maken en dan gewoon geen stoelen of bedden beschikbaar. Geef mij dan maar die iets duurder zijn maar wel eerlijke reklame maken…

Bloem ik heb je log uit…geweldig…doe er wat mee

verleden jaar op 18 april briefje in de bus van B** gelijk gebeld vertrek 25 augustus…voor de helft…ik had hem wel…was ook allemaal vrij…maar 1 dag later niet meer te boeken…

zag wel op de site dat er geen terugvluchten waren voor bep. datums

Bedankt voor alle oppeppende woorden … jullie zijn schatten!!!

En dan het laatste nieuws.
Alles nog hetzelfde als gisteren. Ze vertrouwt niemand en wil niets. Niet eten, douchen, geen medicijnen. Heeft de hele nacht niet geslapen. Zwager is er heen maar weet niet of hij nu bij haar mag. Afwachten dus maar weer.

@Cris
Leuk dat je beheerder bent van het Rusland forum.

@Roanna
Vervelend dat de kozijnen eruit liggen met dit weer. Zal er lekker doorwaaien nu.

@Toos
Is logischer om na het feest te poetsen maar ja…je wil toch dat het er allemaal netjes uit ziet.

Ga toch maar doen, zie jullie later wel weer

@Toos: Zo heb ik ooit mn schoonmoeder stil gekregen erover. Zij kwam binnen en toen we ffies in de keuken stonden begon ze me tips te geven en te melden dat ze altijd zo’n poetsdrang kreeg bij ons(mn schoonmoeder had een poetstik, al was het schoon dan nog poetsen…) Nou ik zei dus dat ze zich vooral niet in moest houden… wat zij deed hoefde ik niet te doen…klaar nooit meer iets erover gezegd :smiley: