Toerkisch Teatime 27

Goeiemorgen meiden
@Marion: Dit is geen leuk bericht, psychose is niet niks. Wens jou en je familie heel veel sterkte toe en denk aan je!!
@Bloem: Heb gisteravond/vannacht je laatste deel gelezen. Ik ben er stil van. Dat je niks met je schrijftalent gaat doen. Verder zul je met het gevoel wat je hebt verder moeten.
@Roanna: Succes met de verbouwing
@Franslijn: Gefeliciteerd met je 5de ster. Vervelend dat je zoon nergens terecht kan.
@Cristina: heel veel succes vandaag met je examen

@Cristina: Leuk een forumbeheerder voor rusland in ons midden, gefeliciteerd

Hallo Toos lang niet gesproken, je hebt natuurlijk gewerkt

Crist… fijn voor je, kun je al je talent in kwijt, als forumbeheerder

@ cris… hee wat leuk, kan wel wat tips gebruiken over st petersburg, moskou, baikalmeer en de transmongolie reis… hihi… zal strax eens gaan kijken…

en ik weet dat je gelijk hebt, alleen op dit moment ligt mn hart en hoofd weer in turkije, duurt gewoon ff om er weer weg te komen, strax zit ik in azie met hoofd, hart en lijf en wie weet wat/ hoe ik terug kom en wat ik dan weer wil… you never know!

@ beps komt goed komt goed… enneuhm… boeien hoe het app is! je gaat!! hahahahaa

@Beps: Je mag trots op jezelf zijn dat je het tot nu gehaald hebt. Zal duimen dat de rest ook goed gaat
@MK: Ben a.s weekend vrij gelukkig, was verkeerd overgenomen. Heb me voor niks druk gemaakt

@Viva: Ja heb het hele pinksterweekend gewerkt. Zie trouwens dat je me haast hebt ingehaald en dat pas na 2 maanden kletsen

hihi het gaat zooooo snel hiero

En een dag als vandaag dat er veel zijn en iedereen lekker reageert, ja dan gaat het turbo haha…Als Jill terug is dan zijn we dus minstends 2 delen verder haha

Kan me niet tot klussen zetten… heb geen fut. Ben een btje van de rel lijkt het wel. Toch invloed van de stress denk ik…

doe lekker rustig aan bepske… neem nog een bakkie :wink:

@toos
Gelukkig maar dat ze er toen niet was, anders had je voor niets heel erg boos gereageerd.

@marion
Wat een bericht, ik hoop dat je snel iets hoort hoe en wat.
Kan me voorstellen dat het nu steeds door je hoofd maalt. Heel veel sterkte voor jou en je schoonfamilie.

@cris
Rusland forumbeheerster, toe maar :slight_smile:

@roanna
Ik moest ook steeds opnieuw inloggen, maar de laatste keer ging het wel goed. Tijdelijk foutje denk ik, hoop ik.
Sterkte in de kou.

@beps
De stof blijft wel liggen hoor, rustig aan.

zo ik ben ook weer van de partij. Helaas nog niet vrij moet nog 2 nachtjes werken en dan heb ik er 7 gehad. PFFF gelukkig zeg.

@Cris: Gefeliciteerd met je forum Rusland, erg leuk hoor!
@Bep: suc6 met de testen!! Wij gaan duimen voor je.
En ook suc6 met klussen eerst een bakkie en dan gaat beps vast als een speer.

Heb nog niet alles terug gelezen, ga ik zo doen.
Heb eigenlijk weinig nieuws te melden.
Ga zo eventjes de opgenomen programma’s bekijken en eten halen voor vanavond en voor vannacht.

Groetjes en misschien tot straks.

Ik heb hier echt zo’n maandag gevoel op het werk:crybaby:, en heb o,o zin om iets te doen, kwam gisteravond dus echt niet in slaap, mijn hub trouwens ook niet…die lag maar de draaien en te beweging, ik zeg man ga toch slapen, ja zegt ie, als ik het kon, nou zijn we er maar weer uit gegaan, nog wat gedronken, peukie gerookt ect:so:…toen was het dus 2 uur…hub moest er om half 5 uit…ik om kwart over 6…pffffffffffff nu komt dus die man met de hamer, ik heb geen flikker te doen hierzo…en ik wordt steeds lomer…:smiley:

Wanneer komt Jill trouwens terug, deze week of volgende week???
Ik hoop dat ze nog een beetje weer heeft… de voorspellingen worden beter

Nou mn tante zit in Alanya, had van de week gesmst dat het behoorlijk wisselvallig is. Ik vind het ook net te vroeg. Begin juni is beter. Zeg 1-2 weekjes later. Weer in Izmir was net ook er zo tussen in zei de Mams…

En de aanwezigen staan ook weer bovenaan… gelukkig, veel overzichtelijker

@Viva: Jill blijft nog een week weg.

Ik krijg net een mail van Bex, allemaal aanbiedingen voor de maand juni…
je zou zo boeken als je naar buiten kijkt…ach…nee dat kan bruintje niet trekken

Heb vandaag ook een baaldag:crybaby:, maar ga toch maar wat doen. Vieren van het weekend onze verjaardagen dus huis moet spic en span zijn. Ben alleen vandaag en morgen vrij.

Toos zie hier

Bodrum Vanaf Ams (Apr-Okt)

Hotel Aegean Dream
Dit sfeervolle hotel is ideaal gelegen ten opzichte van het strand. …
v.a.399euro

Boek nu

jill zou toch 2 of zelfs 3 weken wegblijven?

@ viva… uhm… samen in bed… niet kunnen slapen en nix te doen… daar zijn bepaalde remedie’s voor hoor. raak je heerlijk ontspannen van en vaak val je daarna meteen in slaap :unibrow:

zucht… wat een budweer ist weer!