Toerkisch Teatime 27

@Marion: Denk aan jou je familie en zeker je schoonzus…das echt schrikken. Ongelovelijk…

@ roanna, ikke heb het ook koud… maar alle ramen zitten er hier nog in… zucht!

Meiden het IS koud…ik wil ZON!!!

@Bloem: Ja, bij jou zeker door de airco? :hihi: Nouja, dan typen we ons maar warm.

Ik vind het toch vreemd dat ik nu weer voor de 2e x moest inloggen om te kunnen reageren, maar die button blijft groen. Was gister ook al zo. :wasted: Ik mag zeker niet meer meedoen. :crybaby:

Werkse nog voor de werkenden onder ons.

Nou, ik ga ff hier voor de koffie zorgen voor de monteurs en mezelf en manneke natuurlijk. :biggrin:

Marion, ik blijf aan je denken hoor. Hopenlijk heb je later op de dag nog nieuws over het hoe en wat. Het is en blijft in mijn gedachten.

@ roanna… ikke heb echt nergens last van… misschien heb je het vinkje uitstaan dat hij je elke keer automatisch inlogd als je de site opent en daarom telkens als je het afgesloten hebt, en weer opnieuw langskomt, opnieuw moet aanmelden…?
je moet dan aanvinken dat hij je gegevens onthoudt… nu ik erover nadenk, moet dit het wel zijn… hebbie weer wat geleerd :biggrin:

@Bloemmie ik dacht hetzelfde, maar lag zo voor de hand dat ik het niet geantwoord heb…hihi…

@Roanna sterkte met de rommel…daar heb ik altijd last van

@Marion blijf aan je denken.

De ouders zijn geland, nu afwachten hoe het app complex is. Is het niets ga ik lekker omboeken voor augustus haha

Aha Beps, je hebt je ouders vooruit gestuurd om de boel te bekijken, dat is heel handig…Welk app. heb je geboekt??

Roanna sterkte meid met al die troep in huis, ik benijd je niet.

@Viva: Paloma Marina in Kusadasi.

kan je ff kijken hoe het eruit ziet haha
Niets bijzonders gewoon een leuk appartement vinden wij. Ligt aan de andere kant van Kusa dan waar we tot nu toe heen gingen dussehh ja gewoon leuk

@ Fransijn: hoe was de lasagne? En gefeliciteerd met de 1000 :D. Het leren ging wel, heb straks om half 2 mijn scheikunde examen.

@ Beps: wat een asociale ouders!

@ Marion: heel veel sterkte! Houd ons op de hoogte!

@ Beps: heb niet alles bijgelezen… test goed gegaan? Alles nog leuk op werk?

@ Bloem: houd jezelf in bedwang met je nog een weekje Turkije… Wat zou het leven leuk zijn alsje miljonair was :D. Dan kon je om de twee weken eventjes langs daar.

@Cris: ja test goed gegaan. 90 % score. Maar we zijn verleden week maandag met 9 dames begonnen en nu nog met 5 over… als dit zo doorgaat dan zijn we volgende week op…(allen afgevallen op de minder dan 80% score dus…) Maar de materie is echt interessant

Nou ga iets in huis doen, met een uurtje terug(oh heerlijk na een week met stress…2 daagjes extra vrij!!! :biggrin: )

ziet er goed uit Beps

@ cristina… gelukkig kost naar turkije gaan niet de halve wereld he? geld is niet zo’n probleem, besteed toch al mn geld aan vakantie, reisjes en trips, dus of het nu voor vietnam reserveer of voor turkije, boeit niet echt… alleen die tijd he? vakantiedagen zijn schaars en alles is al afgetimmert en druk druk druk…
zucht…
en het scheelt toch nix, de reden waarom ik terug zou willen is niet opgelost met 1 weekje, zal dus toch gewoon nog een heel jaar moeten wachten…

@ Bloem: een jaaaaar… is wel veel! Maar aan de andere kant: wanneer je op je halve wereldreis gaat ga je zoveel mooie dingen meemaken dat je hoofd niet veel naar Turkije zal staan, denk ik!

@ Beps: gefeliciteerd! Helpt altijd als je de stof leuk vindt!

@Cris, thanks, maar heb nog 4 toetsen te gaan voor de baan werkelijk voor mij is!!! :retard: en tot die tijd duimen!!

@Viva, vonden wij ook, dus vandaar. Verleden jaar gekeken waar het lag en dat was ook op een goed punt…ik wacht de verhalen van mn ouders af. Als alles meezit zijn ze daar over een klein uurtje

Ik ben forumbeheerdster geworden van het Rusland forum!
Hij is vandaag aangemaakt en ik heb eigenlijk geen idee wat ik allemaal moet doen, whaha.
Uitzoeken maar he? Als jullie nog leuke ideetjes hebben, of ooit spontaan zin krijgen om naar Rusland op vakantie te gaan, dan moetje dus daar wezen! :unibrow:

Oke dan, Cris…ff bij Hans te luister gaan. Hij weet het vast wel