Toerkisch Teatime 27

vandaag weinig te melden…welterusten allemaal tot morgen…doei

Truste viva… Zal ik de luiken dicht doen en de lampen uit doen?

Ben weer thuis, weer bijgelezen, morgen weer lange dag van 9-21 ivm extra koopavond voor fnv leden, bah kan dus meteen weer vol aan de bak na de vakantie

wat is het hier donker…?? :ninja:

:idea:

zo… dat scheelt!!

morning

goedemorgen allen, wat een drama dat weer zeg…
regenen…bleeee

zijn we allemaal al weer wakker, zo ikke zit alweer op kantoor…

O ik ben aan vakantie toe…pffff

De werkweek is weer begonnen. Heb niet echt veel zin, maarja.
Hoop dat het voor iedereen een positieve week mag worden.

Werkse allemaal.

Nog 53 dagen:wub:

Dit is mijn 1000-ste. YES.

Gefeliciteerd Fransijn…1000x

jeee Fransijn ook aan de 1000… je ziet het, het gaat gewoon helemaal vanzelf! hahaha

@ viva… help me eens…? wanneer ging je ookalweer?? :biggrin: :wink:

hahahaha,…o Bloem het duurt nog zooooo lang, ik ga al jaren in mei en nu moet ik wachten tot augustus…komt niet om

Jij was ook alweer vroeg uit de veren Bloem, ongelofelijk of ben je ook al weer aan het werk?

Goedenmorgen allen

De ouders zijn vanacht goed vertrokken, en als het gaat zoals verwacht landen ze nu op Izmir… GRRRR wij zouden dus vandaag over 3 weken he,…wat ik voor dat werk overheb grrrrrrrrr

Verder niets bijz, behalve mss dat ik lekker op de GROTE COMPIE zit haha

@ viva, ja zat om half 7 achter de lp en nu alweer op t werk… maar de tijden die hij hier weergeeft kloppen niet he? of wist je dat nog niet…
kon je het trouwens een beetje vinden of geen tijd gehad om te zoeken naar dat wat ik in die pm had gezegd?

@ beps… jouw tijd komt nog wel, en dan ga je weg met die superbaan in the pocket! lekker genieten van je dagje vrij jij!

Bloem ik heb gezocht kon hem niet vinden, ben nu je weblog aan het uitlezen, hij was van de week nog niet af…(geweldig)

Beps…zit dat nou gemakkelijk op zo’n grote pc…:biggrin:

@ viva, zal eens ff voor je zoeken… kost nog veel veel meer tijd… hihi…

tis wel grappig, kan op de log zien hoeveel bezoek ik heb gehad en hoe vaak… getallen zijn wel leuk, maar de grafiek ook… afgelopen week een vlakke lijn en ineens vanaf zondag een mega piek! hahahahaa…

Ja Bloem zoals ik al zei, ik beleef het nu gewoon, ben nu op het punt dat je een buskaartje terug koopt vanaf marmaris naar bodrum

Morgen meiden!
Laat het goede er even af vandaag. Gisteravond kwamen mijn schoonouders met een slecht bericht. Mijn schoonzusje is gistermiddag met spoed opgenomen in het ziekenhuis met een psychose. Schrok me rot. Vind het zooooo erg en heb de halve nacht liggen malen. Hoe erg is ze er aan toe want waren allemaal warrige verhalen, logisch want voor mijn schoonouders kwam dit ook als een donderslag bij heldere hemel. Mijn zwager … de kindjes … . Je wil naar ze toe maar daarvoor was het te laat. Straks maar even bellen dus.
Sorry voor het egobericht.

Jeetje Marion, dat meen je niet, was ze al ziek dan, want een psychose, krijg je toch niet van het een op andere moment…

Heel veel sterkte meisje…hou je haaks…laat je niet meeslepen.

@ marion, nix sorry voor het ego bericht. logisch toch!! je kunt en wilt niet altijd ff sociaal doen enzo… wat een ontzettend naar bericht zeg. hopelijk krijgen jullie snel duidelijkheid over wat er speelt en hoe dat moet met de kids enzo…

we denken aan jou en je (schoon) familie
hug

Goedemorgen allen.

@Marion: Jeetje, da’s even schrikken dan. Vooral als het zo overwachts komt. Ben er even stil van. Sterkte ermee en hopenlijk kunnen ze er wat aan doen en wens jou en je julie familie ook sterkte. Ik denk aan je Marion!

Ik ben dus ook vrij, maar ze zijn hier druk bezig met de kozijnen, dus zit nu lekker in de kou. Alle oude ramen liggen er momenteel uit. Maargoed, als het maar mooi wordt.

Groetjes dames. :wink: