Toerkisch Teatime 27

Precies Bloem. :wink:

Bep… weer verder met potten? Wordt vast ook heel mooi.
Bep met de groene vingers op de te kleine toetsen, of is dat ook weer in orde Bep? :biggrin:

:biggrin:

Tot hoelaat moet je werken Bloem? Was er nog wel een beetje wat te doen dan? Bellen er op zo’n dag nu nog veel mensen? Denk het niet he?

Nou, werkse nog even en voor straks wel thuis.:wink:

neuhjm… moest eigenlijk tot 4, maar blijf nog ff zitten tot half 6, iemand anders wilde eerder naar huis. Heb het nu wel een beetje gehad, ben echt zo verkouden! vreselijk! ben klaar met mn verslag, dus verveel me nu een bietje, maar strax ff wat eten scoren op het station en lekker voor de tv vanavond en vroeg naar bed! drukke week deze week…

weer meteen volle bak werken, gemeentehuis, bank, verzekering… mn auto is nu toch echt overleden! haahhaa… ben ik daar ook vanaf! mn broer reed er in en heb dat ding al een jaar niet meer gezien… problemen lossen zich vanzelf op ( he beps!)

@Bloem: Hihi, weer een probleem minder… Ach ja, ik maak me overal minder druk om, ikke ben gezond, hubs houd van me, toch!!!

Potten klaar, rug kapot, ikke dood, en moet de paps en mams vannacht nog naar schiphol brengen…de vervelende mensen gaan gewoon VIER WEKEN :retard: naar Kusadasi…
Zo maar eens iets te eten regelen denk ik…

Zo kom ook maar weer ff kijken!!

Net gegeten, ben sinds vandaag weer met SB begonnen. Trouwens… Ga morgen wel nog uit eten met school (wok) maar dat moet kunnen vind ik!!

Askim heeft uiteraard weer geen beltegoed, dus moet het nu echt ff helemaal zonder hem doen… Nog 118 dagen :hihi: En dan mag ik alweer! Eerst volgende week donderdag maar ff naar EspaƱa en Portugal!! Ook leuk!!

@Beps, je bent lief!!
@Bloem, mis je!!

Verder iedereen is lief, want jullie staan altijd voor iedereen klaar! Echt super!!

Love you all!!

Bloem, welke irri gozer bedoel je? Er waren er namelijk meer haha…

Zo, hier ben ik dan nog even. Werk op school bijna gedaan. Neem nog wat mee naar huis. Even m’n bankzaken op orde gebracht en m’n vakantiegeld veilig gesteld, voor over 54 dagen.

@Besmile, ik wens jou heel veel sterkte in het ziekenhuis.
@Roanna, ik was ook alleen vandaag, dus even lekker op school aan de gang gegaan. Maar het is niet leuk als je man net op deze dagen moet werken.
@Bloem, ik heb even je site bezocht om te lezen wat je beleefd hebt. Lekker verhaal weer.
Ik zou, als ik kon, morgen vertrekken naar Side. Maar ik heb hier nog verplichtingen lopen.
We hopen dat de visum aanvraag dit keer lukt, zodat E van de winter hier kan zijn.
@Cyn, wat zul jij je K** voelen. Ik ken dat gevoel maar al te goed. Ik heb vanochtend ook gewoon een potje zitten janken, omdat ik E zo mis. Sterkte meisje.
@Linda, ik hoop dat je lekker gewerkt hebt. Gefeliciteerd met je ouders.
@Viva, Scheveningen is zo leuk om uit te gaan. En je kunt er i.d.d. heerlijk vis eten. Maar wat een pech voor je moeder. Gelukkig is het goed afgelopen.
@Toos, hoop dat je toch nog lekker gewerkt hebt. M’n dochter moest ook aan de bak.
@MK, alle pijnpoli’s in de buurt zijn vol. Op z’n minst 2 maanden wachttijd. Gaat nu via huisarts proberen er tussen te komen. Nu 3x p.w. fysio.
@Cristina, ben je al uitgeleerd of zit je nog met de neus in de boeken? Sterkte met de rest van je examens
@Jac, ook jij moest gewoon werken. Hoop dat het goed ging?
@Bep, staan je plantjes al gezellig. Je fleurt er altijd weer van op toch?

:wub:M’n askim belde net nog even. Ben blij:wub:

Ga nu lekker lasagne en sla klaarmaken. M’n kids komen eten.

Tot morgen en een fijne avond allemaal. (Voor zover dat mogelijk is natuurlijk.)

Nog 54 dagen te gaan.

HĆ© ik zit bijna aan de 1000

Ga dit morgen beleven, denk ik. Doei.

Nog 2 fransijn, dan heb ook jij 5 sterren, al ben je voor ons nu al 5 sterren waard hoor :wink: Eet smakelijk straks!

@ cyn… groot arrogant lawaaiig en met grijpgage handjes… je weet wel!

@ beps, behoorlijk k*t dat je pa en ma nu 4 weken gaan… maar ja, aan de andere kant, wel lekker rustig die 4 weken :wink:

zo… ben ook weer thuis, eten alweer in de buik… lekker vanaaf televee kijken!!

Haha die uit mijn hotel???

ja die ja… weet ik veel wat zn naam is, maar zei toch al meteen dat ik hem vreselijk irritant vond! die bedoelde ik idd…

je hebt trouwens nog wel wat andere leuke momenten gemist, maar ja… kan nie alles hebben he? over 118 dagen mag je alweer… dusseuhm… aftellen kan beginnen, niet?

Haha Gƶkmen… Die is echt te lekker!! Maar altijd dronken… Askim en ik kwamen hem s’nachts nog een keer tegen, en toen was hij zo dronken, dat hij niet eens meer Turks kon spreken, alleen maar Engels haha sukkel!!!

Nou meis ik ga inderdaad weer aftellen!! Ga zo offline, lekker tv kijken in mijn bedje!!

x

lekker…? eerder walgelijk… maar gelukkig voor hem verschillen de smaken… hehehe… evil grin… ik weet wel wat lekker is, vraag maar aan mar… :unibrow:

Meiden wat een rust hier
Compie nog steeds niet helemaal klaar, maar wel klaar genoeg dat ik er morgen wel op kan als hubbie naar zn werk is en ikke nog lekker 2 daagjes vrij heb…JAAAAA

Ik ga zo offline. Moet naar mn ouders. Zij hebben nog de machtigste tijden ook, heen 5 uur terug begin van de middag… en nogmaals de (aso’s) lieverds gaan gewoon bijna een maand weg GRRRRR

Tot morgen

Inderdaad, wat een rust! Nouja, kwas er zelf ook even nie. Moest ff weg.

Oh lekker voor je ouders hoor die tijden. Met wie vliegen ze? Dus als hun terug gaan, gaan wij?

Ik snap er niks meer van. :drugged: Ik was ingelogd, en toch moest ik opnieuw inloggen om te kunnen reageren. Ra, ra.

Niemand meer? Nou dan allen( die het lezen) een fijne avond nog en tot morgen maar weer. :p:biggrin:

ja ikke ga ook slapen hoor!
en ik ben echt heel braaf geweest, ik heb namelijk niet, en ik herhaal NIET gekeken op internet voor nog een weekje turkije…
kost me de grootste moeite om het niet te doen, ik heb namelijk heel erg sterk het gevoel dat ik bepaalde dingen niet zo kan laten zoals ze zijn gegaan, maar ik zal wel MOETEN… en gosh wat doet dat PIJN!!